Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, oktobris 05, 2018

Oktobra mirkļi -5.oktobris.

Kaut kādu daļu no manas ik dienas, pa mirklim aizņem puķes... šodien tās ir orhidejas. Man to nav sevišķi daudz, bet ir.... es tās nekolekcionēju ne pēc šķirnēm, ne pēc kā, iepatīkas, nopērku, bet tikai tad, kad ir kā akcijas prece un tika tās, ko grib izmest, bet pirms izmešanas ārā,  ir pa santīmiem. Tā nu manas pēdējās trīs skaistules nopirktas nesen, tādas patiešām labas, protams bez ziediem... un tikai pa 69 centiem. Nezinu kādas tās būs. Kā es atšķiršu?... man tām visām ir vārdi :)))) Šīs trīs piemēram ir Telma , Bruno un Agrita.... man jau liekas, ka nojaušat kāpēc viņas sauc tieši tā .... :)) 


 Mēdz taču teikt: 
"Skaistums izglābs pasauli!"

2 komentāri:

Krustiņmāsa Vita teica...

:(par vārdiem nav ne jausmas...

Sandra teica...

Tāpēc ka nopirktas dienās, kad šo vārdu īpašnieki svin vārda dienas... :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-