Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, marts 17, 2019

Krustiņziņa nr 11.

Maza vistērija. 

Kādreiz man bij doma, tas bij sēn... sēn, ka katrai krustiņotājai uzdāvināt pa adatu ķusim... Es pat nododot mazuļu robinus centos nosūtīt arī adatu ķusīti... dažām meitenēm ir... vai lieto, vai viņas vairs krutiņo, es nezinu... bet tas jau atkal ir cits stāsts :)) Vairs to darīt necenšos, bet nu gadās :)) Tā nu sadomāju .. nezinu tik vai iepriecināt vai pārsteigt Janu... Zināju ka viņai patīk vistērijas... atcerējos par Faby Reilly dizainu un uz priekšu....

Sākotnējais dizains adatu ķusim bij šādas formas, bet es pa savam... kaut kas mani nesaistīja šajā formā...

Domāts darīts, ķēros klāt pie darba.


Pamazām sāka tapt ziediņi, no trīs toņu violetiem diedziņiem...


Tad tos izskaistnāja bekstičš...


Un vistērijas zariņs gatavs...


Jādomā bij par otru pusīti adatu spilventiņam. Izlēmu  ka izšūšu tādu kā mazu mežģīnīti... Vai pamanījāt mežģīnītes rakstiņu?...tur ir ziediņi... sirsniņas....


Gatavas abas pusītes... vel gan es tur papildināju ar vienu dūrienu gar malu...



Uuuunnn... sašuvu kopā... tāds nu lūk tas sanāca....






Es nevaru tikai tad, kad nedaru,
 tiklīdz daru, tā varu. 

2 komentāri:

Irene teica...

WOW! It's wonderful!!!

Montse teica...

Es un bordado bellísimo !!!!!!!! me encantan los colores morados.
Besos

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-