Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, marts 20, 2019

Šodien Laimes diena!

Šodien svētku diena! Liela diena... jo šodien sākas arī pavasaris....  tas, kurš iekš kalendāra datuma.... Un šodien ir Starptautiskā Laimes diena!  Es bieži domāju, vienus svētkus mēs tā kā paņemam no pasaules, citus ne... vienus svētkus atmetam, citus velkam līdzi kā nastiņu... bet!!?? par visiem un vienmēr, kā tur saka, "cepamies". Un gribas jautāt: un kāda jēga "cepienam"?  Varbūt vienkārši priecāties?.... 

Kaut kad sen senos laikos man blogā jau bij ieraksts par Laimi.... 

Un kur tad es šodien meklēju savējo.......

- ieplānoju sākt jaunu krustiņprocesu.... šodien laba diena pirmajiem krustiņiem....


Es nevaru beigt priecāties par savu skaisto amarilli...  Zied un dzīvojas pie manīm jau vairākus gadus....


Es priecājos par Luīzes ceptajiem kruasāniem... un tas jau nekas, ka tie ir no bundžas.... bet Lū šodien ir pēdējo dienu šais mājās,  pirms atkal dodies uz savām mājām Vācijā un pirmdien jau atsākas lekcijas....


Par zīlītēm prieks, kuras ir nu jau kā daļa no mūsmājām....


Vies no šodienas priekiem ir iepirkšanās savā iecienītajā veikalā Casa Cenina... šodien 20% atlaide... noteikti iesaku šo veikaliņu... iepērkos tikai atlaižu dienās.....

Es priecājos par maziņajiem krokusiņiem, kas izlīduši jau gaida saulīti... pa logu vērojot žagatas , cerībā, ka tās nenoplūks...


Un tā es varētu turpināt... par ikdienu, par niekiem, jo iekš tā visa ir mana laime...

Neaizmirstiet būt Laimīgi!

1 komentārs:

Tekla teica...

Jā! Daudz laimes! Butānieši malači! Arī savas dzīves kvalitāti mēra ar NKL (nac. kopējā laime), kamēr pārējās valstis - ar NKP (nac. kopprodukts). No pārējām Himalaju valstīm man Butānā patika vislabāk.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-