Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, oktobris 01, 2021

1. oktobris

Pirmais datums ir klāt.... un mani dienas  krustiņstāsti var sākties :)) 


Pagājušajā gadā piedalījos izaicinājumā kopāšūšanā visa gada garumā ... izšuvu rotājumus sniegavīrus....  tas bij ilgs un ļoti nogurdinošs process, bet nu nekādi negribējās padoties un izšuvu visus 12 sniegavīrus... ik pa laikam tika izstrādāts vel pa sniegavīram, bet tie  bij jāpērk, nu ok... dažām dalībniecēm, kas bij autores favorīti tie tika dāvināti... bet ne man :)) bet es neraudāju, es tāpat tos nopirku  vel klāt... ar domu, man tak vajag visus.... Kāpēc es to visu te tik gari stāstu? - tapēc ka nosolījos: lai vai kas, nekad vairs tādos nepiedalīties... nekad... labāk nopirkt shēmu un miers... man ļooti nepatīk laika limiti, jo man sajūta, ka man iestājas krustiņošanas bremze :)))) 

Nu un kas tad notika tagad? - it kā nekas... bet es atkal iesaistījos.... un šoreiz pat sovmestnikā (kr.val) par dalības maksu 100rbļ... nu tik ļoooti man patika dizains... bet??!!- bik "aplauzos" gan... un bij ļooti skumji.... Beeet?!- neiešu jau padoties.... tāpēc piedalos piecu nedēļu izaicinājumā izšūt rudens jeb ķirbju sampleri....

Šobrīd ir izšūti jau divi posmi....



Mīļie, nesteidzieties!
Dzīve mīl, ka to dzīvo...
Georgijs Vicins


Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-