Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, septembris 07, 2022

Trešdienu grāmata....

Reiz sen senos laikos, kad es vel lasīju žurnālu Ieva, man paretam bij "mana redaktores sleja", kur es par šo un to, šad un tad, izteicu savas domas....  


Rudens kaut kā nemainīgi man uzdzen vēlmi atgriezties blogā... vai nu ar foto dienām, vai kaut ko savādāku....  Foto dienas bij superīgas, bet es zinu, ka šeit man tās tādas nebūs...  un tad būs nostaļģija utt....  

Tad nu šoreiz būs grāmata... jā, tik banāli un vienkārši... Veselu gadu, jeb 52 nedēļas lasīšu vienu grāmatu, kurā ir apkopotas 52 esejas visam gadam.  Bronijas Vēras pirmā grāmata protams ir izlasīta un tā kā prasītos pārlasīt vēlreiz, bet nu pagaidām ne....  

Mana dzīve ir  izmainījusies, bet ne par  to.... šeit autore  piedāvā gada laikā izmanīt savu domāšanu, balstoties uz savas pirmās grāmatas : Piecas lietas , ko cilvēki visbiežāk nožēlo pirms nāves.....  principiem.....

Jāatzīstas, ka šo grāmatu plānoju izlasīt  četrus gadus atpakaļ, bet nu  nesanāca... tad nu var man novēlēt vēlmi lasīt.... un uz priekšu..... 

Pamazām visus 52 nedēļu ierakstus varēs lasīt zem sadaļas: Grāmata: Pārmaiņu gads.



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-