Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, marts 07, 2023

Krustiņu nedēļa 2

 Parasti sestdienās svētdienās nekrustiņoju, un tad pirmdienās man tāaa gribas krutiņot, ka trakums :)) 

Šoreiz izvēle krita uz Pannas dizaina Oberegu ar putniem, kas jau seeen izšūts un līdz pusei "sabekots", bet nepabeigts stāvēja. Jau pagājušajā nedēļā vienu pēcpusdienu pabekoju.. super.. 

Lai arī šeit beka ir ļoooti daudz, es šuju ar kaifu... tiešām ļooti patīk....  jā, man paliek diegu gali sākot un pabeidzot, jo negrozu visu laiku rāmi... un tad apgriežot rāmi otrādāk, novācu visus diegu galus....

..."bekojos" es visu dienu un darbu pabeidz... urā!  bildes nav, jo pabeidzu vēlu... Tad nu bilde pēc izmazgāšanas, un tad arī apraksts kas un kā....


Ja kādai ir vēlme pēc šāda dizaina, tad var pieteikties... shēma ir neskarta ( šuvu no kopētas) ir diegi paraugam.. ( netā atrodamās esošā dizaina sāgas-xsd shēmas visas ir ar lielām kļūdām) ( Lv būšu  vasarā)  
Izšūts putnu pāris simbolizē ģimenes labklājību. 
----------------------------------
Šodien snieg.... lielām skaistām, biezām sniega pārslām....


Šodien atceļoja 123 bodes pirkums ar diedziņiem kādam jaunam samplerim... tad nu diegi ir, audums ar piemeklēts, shēmu izprintēju... kuru katru dienu varēšu iesākt jaunu procesu...


Man patīk, ka man ir process gan no papīra shēmas, gan no sāgas... jo planšete jau ik pa laikam arī jāuzlādē... 

**********
.... turpinājums sekos...

Jo vairāk domāsim labas domas,
jo vairāk labas lietas ar mums notiks...💕💕💕


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-