Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, februāris 28, 2024

6. krustiņnedēļa...

5.-11. februāris

...ir pagājis laiks un es esmu krietni atpalikusi savos krustiņnedēļu pierakstos... jo ilgāks laiks paiet, jo grūtāk... grūtāk atcerēties, grūtāk pierakstīt, grūtāk saņemties šeit ienākt un rakstīt... bet šim te noilgumam :)) bij ļooti svarīgi iemesli... pie mums atbraukusi ir Elīna ar puikām...  Rūdolfam ir tikko trīs un Robertam bik pāri vienam gadiņam... dzīvojāmies gan pa Berlīni pie Luīzes, gan te pa Herfordu...

💙💙💙

Kā vienmēr, man numur viens ir Laiva... šoreiz tā tika pie ļoooti maza krustiņu skaita, bet tas nekas.... tie ir tikai 197x... bet arī tas ir labi, jo tas ir vairāk kā nemaz....

💙💙💙

Viens no plāna punktiem bij, pašūt kaut ko senu... tad nu šonedēļ es pieķēros  pie šī punkta pa divi lāgi :)) 
Sameklēju kādu senu darbiņu... es to saucu par zilo quakeri.. :) pareizai un pilnais nosaukums ir Courtney Collection "Gem Show #2" 


Iesākusi biju jau sen, bet man liekas, ka jau te vācijā... ( piebildei, ka te dzīvoju jau ceturto gadu). 


Biju plānojusi šūt ar dažādu toņu zilajiem diegiem, bet nu kaut kā man nešuvās tas process, tapēc, ka bij jādomā kādu tagad toni ņemt utt......


Tad nu vienu dienu izdomāju paskatīt datorā toņu paletes un sadomāt toņus... izvēlējos mainīt un te nu redzami mani izvēlētie pieci toņi... sestais ir kontūras ar Ecru...


Process patīk, viegli šujas, BET!.. pēkšņi pamanu, ka shēma ir kļūda, kaut kas nav simetrisks... varētu būt, ka pat dabūšu mazliet paārdīt ārā... vēl nezinu, jo nav bijis laika piesēsties un to kļūdu atrast...


Pašuvās par 1258x.

💙💙💙

Nākošais process ar bij no senāk iesāktiem... Šo darbu sāku ļooti spontāni... instagramā ieraudzīju, ka izlika gatavu darbu un sapratu, man vajag: tagad un tulīt... uzreiz nopirku shēmu Etsy( paskatījos 2023. gada 15 febr.) , tai pašā vakarā pasūtīju diegus no 123 bodes un kad tie atceļoja, uzreiz sāku šūt...  pierakstu nav, tapēc neatceros, kas bij par iemeslu, ka noliku... 


Izrādas, ka man nav bijis nofočēts cik bij izšūts... nu nekas... klāt  izšuvās divi rožu ziediņi... šūt sāku no lejas labā stūra... nu ir izšūti 6 ziediņi (lejas strīpā)... sakrustiņoju 558x


💙💙💙

Jau pagājušajā nedēļā iesāku dinozauru tēmu :)) jo kā jau minēju, Rūdolfam patīk dinozauri... Man izdevās divus no pieciem nopirkt, trīs šūšu no netā atrastām shēmām... tad nu top pirmais... šujas viegli, tik tie diegi varēja būt garāki... Šuvu četrus vakarus un izšuvās 1762x


💙💙💙

Es šeit nerakstu neko par pirkumiem.. nezinu kapēc... varbūt tapēc, ka tā ir tāda negatīvā tēma no jūtūbes...  pērk, bet visu jau neizšūs ... un ir taču krājumi... utt... 
Nē... man neviens tā nav teicis, tie ir saukļi viedokļi no jūtūbes auditorijas...

Tad nu tai pirkumā, kurš man nebij mazs... tur bij dauuudz kas... un tas vissir plānots izšūt šogad...  bet nu par iesākto... 
Nopirku komplektiņu ar putniņiem uz plastikas... man tie liekas tik pavasarīgi, ka ļooti gribējās tagad un tūlīt... paņēmu tos līdzi uz Berlīni un tur tad arī šuvu...


 Un tā man svētdienas vakarā bij gatavs pirmais putniņš... izšuvās pa diviem vakariem... 760x 



Tādi nu bij mani šīs februāra nedēļas procesi...  

Šonedēļ:

-krustiņoti 5 procesi

  1. laiva = 197x
  2. zilais quakers = 1258x
  3. rožu samplers =558x
  4. dinozaurs = 1762x
  5. putniņš = 760x
-iesākts viens jauns process
-atsākti divi senāki darbiņi
-krustiņots katru dienu

= kopā izšūti 4535x 

Enerģija un neatlaidība pārvar visu....❤

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-