Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, februāris 29, 2024

8. krustiņnedēļa...

 19.-25. februāris

Šī nedēļa pagaidām ir ar vismazāko krustiņu skaitu, bet!? krustiņots tika katru dienu.. vienā dienā bij tikai 30x.... bet šī nedēļa bij vispiepildītākā ar mazdēlu pļāpām, smiekliem, mantām un citām padarīšanām kopā ar viņiem...

Laiva...


Ļooti cenšos šo darbu krustiņot katru nedēļu, jo tiešām, līdz braukšanai uz Latviju gribas to pabeigt... lai arī braukšanas datumi nav ieplānoti, laivu plānoju pabeigt uz 1.jūliju... šobrīd ir izšūti precīzi 60% ... vēl jāšuj daudz...  šonedēļ parēķināju, ka ik nedēļu man jāizšuj 1823x. Ko lai saka, jau šonedēļ neiekļāvos plānā, bet tas nekas... laivā klāt nāca 1086x.

Piebildīšu, ka visā darbā būs 84000x

Nofočeju izklājot uz grīdas... ;)



💚💚💚

Šonedēļ nu pavisam maz bij laika krustiņot... pa  100, pa 200x dienā... jeb precīzāk teikt... vakarā... Man bij laiks kopā ar savējiem...


Ārā ir īsts pavasaris.. apkārt zied narcises, acālijas un sāk ziedēt rododendri... lai gan naktīs ir vēsi un patiesībā to grādu ir pamaz...


💚💚💚

No Rūdolfa saņemu pasūtījumu :) Vecākiem palūdza bērnu dārzam izšūt sava bērniņa vārda pirmo burtiņu.... noformēt to mazā spilventiņā 7x7 cm un piepildot to ar kādu čamdāmo materiālu... rīsiem, griķiem, zirņiem vai nu citām lietām...jāpagatavo tas jebkādā tehnikā... tad nu omīte centās "palīgot"- jeb palīdzēt...  :)) 





Atradu nelielus burtiņus, kas ir skaidri un saprotami, un ņēmos krustiņot... grūti gāja, jo atvilkās tā nelūgtā draza migrēna...  tad nu tapēc ar tik vien pašuvās... izšuvu R burtiņu, un nagi vēl niezēja... Elīna paskatīja, kādi burtiņu trūkst un nolēmām vēl pārīti izšūt... (audzinātāja bij piebildusi, ka priecāsies, ja kāds pagatavos arī divus vai vairāk spilventiņus) Elīna izšuva burtiņu L... es S ....  nopirkām ķiršu kauliņu maišeli, ko  vācijā izmanto kā karsēšanas materiālu (karstās kompreses).. ja tā var teikt...



Izšuvām, sašuvu un piepildījām ar ķiršu kauliņiem... aizšuvu ceturto maliņu ar rokām... otrā pusē izmantoju parastu audumiņu...izšuvām uz lina... 

Tādi koši un pavasarīgi mums tie sanāca...
Manos R un S burtiņos ir 587x

💚💚💚

Visi mani ciemiņi aizceļoja uz Berlīni... man palika tik ilgi ziedošas tulpes uz loga... ir arī vāzē :)) bet tās uz loga...mmm... 






Aizceļoja... man palika tik kāda manta, kā atgādinājums, ka te bija un jau pieminētās tulpes.... protams, ka daudz prieka arī... un tāda sirreāla sajūta brīžiem pārņēma, kad skanot skaļai mūzikai visi lēkā virtuvē... un es skatos un domāju, vai es tam noticētu, ja man to kāds būtu stāstījis pirms gadiem desmit  vai pat pieciem... ka es te tā sēdēšu kādā Vācijas pilsētas virtuvē un raudzīšos uz saviem mazdēliņiem ... viņu prieku utt... svētlaime... (atmiņai ir video, bet nepublicēšu) 

Šonedēļ:

-krustiņoti 2 procesi

  1. laiva = 1086x
  2. burtiņi = 587x
-iesākts un pabeigts viens mazs darbiņš
-krustiņots katru dienu

= kopā izšūti 1673x 

Paies laiks, tu atskatīsies atpakaļ un redzēsi- viss tomēr noticis uz labu...❤

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-