Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, septembris 29, 2008

Es adu :))))

Nu tā kā "cālī" ir super meitenes kas iedvesmo netikai krustiņus šūt, bet arī ko citu aizmirstu pasākt- esmu atkal izvilkusi savas garās adatas :))))


Šoreiz pie vainas un visus paldies var saņemt Farilis.... viņa izrādīja savus adījumus, tie ir fanatstiski... ir no kā špikot idejas....tā arī man šoreiz iepatikās vairāki Fariļa darbi .... šis ir špikošanas vērts- šalle ar kapuci...

Un es to arī daru- velku ārā adatas, skatos kas mājā no dzijām ir tā pavairāk un sāku adīt kapučšalli... tik daudz uzadījas saktoties "Zvaigžņu lietu"... ja adītu ar 5nr adatām taptu ātrāk, pamēģināju- nepatika... adu ar nr3 adatām un dzija-"susanna"... ar krāsas pārejām un tāda nelīdzeni burbuļaina... nepatīk man viņu adīt, bet ja nopirkta ir... jāizada .... jā, jā.... protams adas ātrāk kā šujas... tas nu ir fakts :)))))

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-