Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, oktobris 28, 2008

Eņģeļi...

Kā jau info par sevi minēju, man apkārt ir ļoooti daudz eņģeļu figūriņu... un ne tikai... kaut kā atnākot dzīvot uz šo māju man gribējās kādu eņģeļa figūriņu nopirkt.... un tā tas sākās... nu to ir ļoooti daudz un visur.... kur??!- mašīnā gan tāds lupatiņu eņģelīts pie spoguļa, gan pie atslēgām... gan vannasistabā ziepītes uz plaukta, gan virtuvē uz krūzītēm, gan salveštrauks... gan Luīzes istabā rotaļlietas, gan vienkārši plauktā ... pat vasarā dārzā viens pabēdīgu sejiņu dzīvojas... un vel?- jā, daži jau aizceļojuši pie vīra uz fūri... pat vairāki.... nu protams vel es tā varētu skaitīt un skaitīt, bet saskaitīt vairs nevaru... daudz... kaut kad pirms pāris gadiem skaitīju, bija jau pāri simtam.... nu vairs neskaitu... un nepērku es arī visus pēc kārtas, bet tikai tos, kuri uzrunā un patīk.... nesen vīrs atveda man atkal jaunu eņģelīti... nu tādu īpaši skaistu... tāda veida man nebija... Dievišķi skaists un ļooti mīļš....
Dīvaini vai arī ne, bet man nav neviena izšūta eņģeļa....( nu tāda liela, pie sienas liekamas bildes- ir tikai mazs plastikas un uz kartiņām šūti ) jā, ir nopirkti divi komplektiņi, kas gaida savu kārtu.... ehhh... laikam būs jāpieķeras un jāizšuj.... un jā, man nav ni pērļu eņģelīša, kaut meituces ver pērlītes, un nav neviena tamborēta eņģelīša, kaut tie ir tik ļooti redzēti un skaisti... nu bet man ir viens eņģelis no meituces , kurš tapis slimnīcā un ir no filca...
Nu ko... pastāstījusi es bik jums esmu par saviem eņģeļiem... varbūt kādreiz vel kau ko... šoreiz gana... :)) bet ļooti gribējās parādīt savu jaunāko eņģelīti.....

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-