Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, decembris 08, 2010

Dominikam

Pasūtījuma darbiņš puisēnam... protams - šī bilde ir jau klasika mazuļu datņu klāstā ;) Arī es šuju ne pirmo.. bet ir ok... darbiņš jauks.. tāpēc ar atkārtota motīva šūšanu man nav problēmu :)) Šūts uz baltas Aidas-14,diegi- DMC 19 toņi, ierāmēts vienkāršā tīra koka rāmītī 25x25cm.



3 komentāri:

Inese teica...

fantastiski mīļa glezniņa :)
Vēl jo vairāk - arī mans dēlēs ir dzimis 11.08. (tikai dažus gadiņus iepriekš) :)

Inese / Deziderija teica...

Riktīgs mīļums...

Sandra teica...

paldies.. arī bildītes pasūtītaju , kas pasūtīja darbiņu dāvaniņai savam mazdēliņam, pārņēma emocijas... līdz asarām.... arī man škiet ka šī bilde ir tiešām lieliska... simtreiz domās esmu pateikusi paldies shēmas autorei :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-