Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, janvāris 10, 2011

10.janvāra rīts...

Šorīt man diena sākās ļooti agri.. pat priekš manis :)) Jo mani retie ģimenes cilvēciņi devās savās gaitās.. Jānis darba darīšanās, Elīna pa ceļam uz Rīgu- šodien kārtējais eksāmens, jo ir tak sesijas laiks :)) un ko ta es agrais putniņš vairs līdīšu gultā :D... man šorīt svarīgs uzdevums.. un tā.. slēdzu datoru iekšā (priecājoties ka ir elektrība, jo tā mums joprojām pa laikam ir deficīts)  ātri rakstīju vārdus uz lapiņām un vilku lozes.. jā.. viss pa ātro, a ja nu  pazūt gaisma.. man jau šitas ir fobija, jo vakarā izslēdzas televizors, es gultā sēdus- elektrība pazuda, bet Elīnai taču vel jāprintē.. vīrs smejas... nomierinies... vienkārši televizors izslēdzās :D  mani tiešām dzen trakā stresā šitā gaismas pazušana ;( 

nu jā...
re kā es velku laiku :D:D kaut gan patiesībā jau uzmetot acis bildei visu sapratāt :)) 
 jā.. jā.. un kopā uz lapiņām izlozei bij 16 vārdi.. 
 un laimīgais komentārs jeb laimīgā ir pēdējā rakstītāja-
Agnese
nu jā.. dāvaniņa man tikai viena.. bet šis lika aizdomāties, ka nākošreiz būs mazliet savādāk.. lai ir vairāk veiksminieku un ..........ai.. neko vairs tālāk neteikšu :)))
 bet atpakaļ pie šodienas.. apsveicu tevi Agnese.. tev šorīt laimējās..

 Lai jauka Jums visām šodien šī diena...

6 komentāri:

Griezite teica...

Ehz...paveicās Agnesei:D Bet mani sveicieni...lai dāvaniņa labi izmantojas;)

Agnese teica...

vai:) es pat nespeju noticet, ka man paveicas!!!!!:)
tu mani shonedelj katru dienu iepriecini! te pieminot manu blogu, te uzrikojot tadu burvigu izlozi!!!
paldies tev liels!!!!:)

Evita teica...

Jā šo dienu es gaidīju ar lielu nepacietību. Nu nekas ka neesmu es, bet vismaz mēģināju. Apsveicu Agnesi ar lielisku guvumu, lai raiti krustiņi.

Inese / Deziderija teica...

Apsveicu Agnesi ))) lai raiti un taisni krustiņi )))
...................
Sandra...bet vispār Tu mani sakārdināji, man ar gribas pašai ko līdzīgu uzmeistarot ( konču lasītājām ) savā blogā..drīkst ideju nošpikot ? Ja neveicas pašai loterijā, tad gribu kādam citam ko mīļu uzdāvināt...un kāpēc lai tas nebūtu kāds no maniem darbiņiem ?! )))

Inese teica...

eh, kā man nepaveicās, bet toties paveicās Agnesei...
Tā laikam zīme, ka krustiņiem vēl pa īstam neesmu gatava :)

Ieva teica...

Nu, priecājos par Agnesi! ;)
Bet pati - tā īsti jau neticēju, jo nekad neveicas loterijās :D
Bet spēlīte forša! :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-