Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, janvāris 04, 2011

Luīzes dūrainīši.

Luīzei  pie mētelīša ir sarkani cimdiņi- dūrainīši... pavisam parasti...  bieži ir tā ka šie vienkrāsainie dūraiņi, adīti pa parasto ar kādu pīni ( mani pelēkie cimdi) ar laiku izstaipas un paliek platāki... jo nav to rakstu, nav pārstaipu, kas tos saturētu.. tad nu šoreiz kad Luīze skatījās manu pelēko cimdu vizienā, teicu, nē. nē.. nē mīļā.. es tev uzadīšu pašai savus :)) adot izdomāju ka pamēģināšu visus cimdiņus adīt.. kā valnīti.. divi labiski, divi kreiliski...  ieadīju arī pīnīti.. lai tomēr var atšķirt, kurš kurai rokai :)) no pērlēm un cakām mana mazā princese atsakās.. gribēju pīnītē pa vidu pērlītes iešūt... nu ka ne, ne...  adīti ir no lētā gala dzijas+ pieliku klāt mohēras diedziņu, lai siltāk...  cimdiņi ir diezgan pagari- pēc Luīzes lūguma...
Tā kā cimdiņi tapa jau kādus nepilnus 2 mēnešus atpakaļ, tad nu varu tik teikt to, ka ir ļoooti ok.. nekas neizstaipas.. ir Luīzei mīļi un nēsā ik dienas...
nu jā, lielai māsai arī Luīzes cimdi iepatikās.. būs vien jāuzada arī Elīnai :)) šobrīd vienus adu.. bet tie diez vai būs Elīnas gaumei.. pūkaini un biezi... bez pīnes un būs ar pērlēm :)))))

2 komentāri:

Unknown teica...

man, man, man! :) man salst rokas ar maniem īsajiem cimdiem!!

Zkss teica...

ĀĀĀĀ, cik smuki!!! Es ar tādus gribu...
Eju adīt :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-