Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, maijs 21, 2013

Pazudusi neesmu ;)

Sveiki...


Pēdējā laikā satiktie cilvēki apjautājas- kāpēc blogā klusums?... kas noticis ??? :))))))) 
Atzīšos- nekas nav noticis, pazudusi neiru :))) es tikai nemāku visam tā pa riktīgo atrast laiku... nu tā lai visam pietiktu laiks.. man nesanāk pēc definīcijas - harmoniska dzīve. 

Harmonija- viss līdzsvarā. Kā tas ir??- tad, kad tev ir 8 stundas darbam, 8 atpūtai, 8 miegam= 24 stundas. 

Brīžiem man  tā īsteni nesanāk atrast reizē laiku ar vēlmi.  Bet nu tāpēc nekas jau nestāv uz vietas. Es jau varu solīties rakstīt biežāk, tikai parasti jautātājiem aizmirstu pajautāt pretim- par ko tad ir interesanti lasīt, par ko man noteikti būtu vairāk jāraksta???? Par rokdarbiem?... vai kādu recepti.. vai par dzīves garšas mirkļiem...  

Bet nu par nopietnām lietām :)))  pašu galveno, par ko es ļooti gribētu atvainoties. 

 Es neiru pazudusi un par  Pay it forward – apdāvināšana aizmirsusi neesmu.  Viss ir procesā, bet kas un kā- sīkumos neiedziļināšos... Viss notiek un notiksies ;) es pie noteiktā laika pieķeru klāt vēl vasaru.. līdz rudenim viss būs kārtībā ;) Tāpēc mīļās meitenes- lūdzu pacietieties :)))) Vien atzīšos, ka viegls šis pasākums nav.. bet patīkams gan.  

Ārā ir īstens ziedonis.. nu tāds, ka visas smaržas ir sajūtamas nu līdz kaulam.. tā pa riktīgo.. dzeguzes kūku visās malās.. lakstīgalas pogo bez mitas.. nu  vienkārši- bauda .. tāpēc jāķer tā ciet .. tagad un tūlīt, lai var pēc laika baudīt patīkamu pēcgaršu. 

Ieelpojam vasaras smaržu... Lai izdodas! 

Sandra


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-