Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, oktobris 22, 2013

Laba diena...

foto no i-neta plašumiem
 (man datorā jaunu bilžu nav,
jo tas ir pilnumpilns pat rokdarbu bilžu jaunu nav) 
Ienācu mazuliet pastāstīt kā man iet... Nu tā mazuliet :))

 Dienas skrien, nedēļās skrien, pat mēneši.. Nu kaut kā nevaru paspēt to dienu izdzīvot līdz galam... liekas tikko bij rīts, bet jau vakars klāt... ai, ai...

Par manām svētdienas solītajām atskaitēm ... diemžēl sanāk tik daudz šūt pagaidām nerādāmas lietas, ka nav ko rādīt :(

Bet rokdarbojos es ik dienas.. nav dienas bez tā. Ko es šobrīd daru?!- atzīšos vairākas lietas reizē..... Piemēram šodien.... no rīta pie tv es adīju sedziņu, tagad pie datora sēžot izprintēju shēmas nākamajām tējas kastēm, bet kad ielikšu šo ziņu, došos uztīt vienu lakatu, nosaukšu to par rūtaini zaļo...  No krustiņiem šobrīd nekas nešujas.. viss nolikts maliņā... kaut kā par daudz "sašuvos" vienas nedēļas laikā tā, ka paņēmu atpūtu... uz kāzām dažādu apstākļu sakritību dēļ neaizbraucu, tāpēc sašūtos darbus vēl neatrādīšu. Atzīšos, ka viens man nav pilnīgi līdz galam pabeigts, un ar vienu iznāca pilnīga izgāšanās :))   Kad izšuvu, tad tik pamanīju ko, jo līdz tam man bij tikai shēma, ne bilde kas būs galarezultātā. Tā ka rēķinos man trūkst viena plānota darba :))))  bet gan jau.. jau ir noskatīta bilde, būs tik jāprintē shēma un jālasa diegi.  Nu kaut kā tā....

Šorīt vīrs cēlās ļoti agri, bet es izdomāju, ja jau man nav jāved viņš uz Madonu, es vēl atļaušos pagulēt.. Bet!? miegs nu nemaz vairs nenāca, un tad nu es izvilku vienu grāmatu no sava  gultas grāmatu plaukta. Es tā diezgan bieži mēdzu darīt. No grāmatām šoreiz tā ir "Vienkāršā pārpilnība"  un uzšķīru uz labu laimi-  6. septembris.... hmm.. jā.. lieliska tēma šodienas domām.. un nocitēšu tikai vienu teikumu- "Uzaicini Dievu, būt par savas karjeras konsultantu.... " nu ko lai saka... domu man šodien pilna galva.. cenšos tā sakārtot pa plauktiem, pa tēmām un pēc svarīguma.. ar domu, a ja nu šodien ir tā diena.. kāda?!??? nu tā īstā jaunam sākumam... :))

Skrienu  lakatoties, jau kāvēju :))

Lai jums jauka šī vēsā rudens diena! 

Sandra♥

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-