Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, oktobris 03, 2014

3.oktobris.

Mums katram ir mirkļi kad gribas kādu skatu iemūžināt, apstādināt laiku utt... Un man bieži patīk paņemt rokā fotoaparātu un apstādināt mirkli. Pēdējā laikā šos mirkļus izmantoju arī sava bloga noformēšanā jebšu bloga galvenē ( nu kā to te blogiski dēvē). Un ticiet vai nē,bet esmu sapratusi, ka kaut kādā mērā šo blogu rakstu pati sev.  Tāpēc esmu sākusi uz bloga galvas bildē rakstīt mēnesi..tā teikt sev atmiņai.  Tad nu varēšu patīt atpakaļ bloga ziņas un kavēties atmiņās. Atzīšos,ka pēdējā laikā sava bloga vecās ziņas palasu bieži.... Un tad man pašai izdomājas, ko man gribas tā vairāk palasīt atpakaļ . 
 Rīgas namu jumti- 3.otobra rīts. Dzīvojos kādu laiku pa Rīgu ar savām meitucēm...Luīzei te tuvāk slimnīca un Elīnai pusdienu gatavošana, trauku mazgāšana ar vienu roku neveicas jo otra lauzta. 
Namu jumti ir skats pa istabas logu no Elīnas īrētā dzīvokļa. Zinu,zinu,ka nekas īpašs... BET!!- ja mēs nevaram mainīt apstākļus, mēs varam mainīt attieksmi pret tiem. Nu nav skaista skata uz Daugavu, vai vecpilsētu, ir tas kas ir.... un ticiet vai ne.. man tie jumti ir iepatikušies... man liekas, ka kādā brīdī parādīsies tas vecais onka Karlisons ...nu tas kurš dzīvo uz jumta, ierāpjas dzīvoklī pa logu un izēd ledusskapi :))) 



Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-