Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, oktobris 16, 2014

Pamazām un lēnītēm...

.... kustas mans puķu pušķis uz priekšu... 


Man atrisinājās trūkstošā diedziņa jautājums... domās lūdzu Dieviņu lai dod kādu risinājumu... pati jau neta plašumos biju atradusi shēmu ar DMC diegu kodiem... Un te pēkšņi Origo rokdarbu bodē pamanu Riolis diegu stendu. Man gribējās spiegt, bet nu neviens mani tāpat nesaprastu. Tā kā šuveklis bija līdzi,un Elīna dzīvo turpat pie stacijas, tad ātri vien čāpoju uz māju pēc parauga un vajadzīgais diegs man bij rokā. Ju-hū..priecīga par tādu it kā nieku. Ja es rakstītu Pateicības dienasgrāmatu, tad par šo varētu pateikties 5x :))))  Nu es rakstu, rakstu to pateicības dienasgrāmatu, katru dienu, bet pagaidām tikai domās..nu jūs jau zināt par ko es te runāju ;)


Esmu izšuvusi 3 shēmas lapas... viena ir mazliet vairāk par pusi izšūta.. sevis motivēšanai sastrīpoju bildi, kur redzams cik izšūts, cik vēl jāšuj. Pāri pusei jau ir :))

Baudam rudeni tādu kāds tas mums ir!


Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-