Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, janvāris 17, 2015

17.janvāris

Mana šodiena.

No rīta ejot kurināt māju, likās ka gaiss smaržo pēc pavasara. Mazliet slīd, jo esmu iekāpusi uz ātro gumijniekos. Termometra stabiņā rādīja nulli. Pēc pāris stundām jau lija.... pēc tam rets slapš sniegs...

Tagad sēžu un šuju janvāra cimdiņu (kopprojekta ietvaros) bet kas notiek aiz loga?  - puteņo.....




Es savus cimdiņus šuju uz plastikas.Un kas ir šuvis, tie zina, ka diegam ir niķis vienmēr aizķerties aiz asā stūra. Tad nu es izmantoju tādu lietu, kā to stūrīti noapaļoju mazliet, un !- neķeras :)))) Ja šuj grāmatzīmi, tad ieteikums neder, bet šajā gadījumā ir ok ;) izmēģini!


Lai jauka diena, 
lai arī kas no gaisa mums tiek padots :)))))


Sandra

8 komentāri:

Agnese St. teica...

Sandra, veiksmi brīvdienu darbiņos un izklaidēs!
Esi sakārdinājusi ar cimdiņu kopprojektu, bet es vēl apdomāšos par savu dalību tajā. Gribētos jau gan, apjoms arī nav liels... vēl viss gads priekšā....
Man aiz loga Rīgā šodien līdzīgi laikapstākļi - lija lietus, tad puteņoja, nu slapjš sniegs. Pretī logam atkal tāaaada peļķe un mašīnai klāt bez gumijniekiem netikt.

Hela teica...

Sakārdināji gan ar šo projektu. :)
Kā tu plāno noformēt cimdiņa otru pusi? Rūpīgais izšuvums?

Sandra teica...

domāju, vai šūt divus uz šašūt kopā- no abām pusēm vienādus... vai filcs..

Sandra teica...

cimdiņi tiešām maziņi.. un man tiešām gribas eglei izšūtas rotiņas.. es jau smejos, ja katru gadu kopš šuju būtu eglei vienu komplektu- 6 rotājumus izšuvusi, būtu jau pilna egle... jo šuju jau desmito gadu...

Hela teica...

Skaidrs. Vienāds domu gājiens. :)
Jautāju, jo, mazums, vēl kāds nezināms variants izdomāts. :)

Anonīms teica...

Ļoti interesanti vērot šī prjekta procesu! Paldies! Pērlītes jau nopirki vai arī atradi savos krājumos? Es tagad esmu ļoti atkarīga no laika apstākļiem, jo mēģinu katru dienu izlīst ārā un pastaigāt ar ratiem. Gan pati pa šo laiku atpūšos, gan Elizabete paguļ un paēlpo svaigu gaisu. Bet vakar pat neizgājām :( Visu dienu lija... Pa vasaru, staigājot ar ratiem, lasīju e-grāmatas. Un tikai šodien ieraudzīju, ka Tu raksti blogu par grāmatām!!! Vēl viena vieta, kur ik pa laikam ieiešu pabaudīt kafiju :) (sody)

Elīna Sniedze teica...

Cimdiņš izskatās ļoti jauks :)

olginaa teica...

Paldies par iedvesmu. ;-)
Lai Mums izdodas .:-)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-