Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, aprīlis 24, 2015

Sedziņas mazuļiem...

Šad un tad es arī paadu. Pēdējā laikā sedziņas mazuļiem. Atzīšos,ka neesmu visas ne uzskaitījusi un ne safočējusi. Sedziņas tiek dāvinātas arī draugu un radu mazuļiem. Tas vismaz nav krustiņ darbs, kas prasa lielus līdzekļus un kaudzi laika(ko reti kurš novērtē). Daļa sedziņu arī pārdošanai. Nesen pāris sedziņas(hmmm.. nezinu maz vai daudz, bet astoņas) aizceļoja uz Ogri uz veikaliņu Ogres Pērle. Kā tur viņām iet- nezinu.



Divas uztapa pavisam nesen.




Mēģināju saskaitīt,cik tad kopumā ir manā kontā uzadītu mazuļu sedziņu- sanāca 22. Nu varbūt kādu i piemirsu. Piebildīšu,ka es adu ar rokām,neizmantojot adāmmašīnu. Un pēkšņi sapratu, man taču patīk statistika, kaut kas jādara lietas labā- jāveic uzskaite :))) intereses pēc. Nu ja visas iepriekšējās nevaru atcerēties, tad vismaz uz priekšu skaitīšu gan :)))) 

Saulainu dienu!


Sandra

2 komentāri:

Jana teica...

Tu nu gan esi daudz saadījusi un tās krāsas....mmmm!!!!
Mana favorīte ir zaļā sedziņa:))

Sandra teica...

uznāk dažreiz adāmais- kad brilles nokaitina :))) ka nerāda tā kā man gribās.. Jap.. dzelteni zaļā īsta pienene....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-