Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, septembris 01, 2015

1.septembris

Man liekas, ka šis datums liek  kaut kādai sirds stīdziņai ietrīcēties i lielam, i mazam.. i vecam i jaunam... jo visi esam kādreiz skolā gājuši.

Mana mazā Luīze jau ir liela, bet vēl jau 1.septembris  mums ir svinamā diena. Šogad tas atkal ir mazliet savādāks. 


Lielamies..  :))) ka var nostāvēt uz vienas kājas....


Skatiens atpakaļ..... kas bijis, bijis....


 Uz priekšu būs labi... Mēs pat pieklājīgi pa visiem sapucējām mūsu Luīzi, ticiet man, šajā situācijā tas nav viegli. Nu ikdienā tās stieples apkārtējie neredz, mēs izdomājām tās piesegt :))) (pirmajā bildē) Luīzes sapnis ātrāk ielīst šaurās biksēs.. .. vasarā vel šorti, bet nu kad vēss.. trennūzenes :(


 Bildes būs vēsturei.. arhīvam :))))))


1.septembris= gladiolas. 

Šodien dienas garumā atceros visādos pirmos septembrus, jo ar to savu nozīmi tie mums ir bijuši katram. Kad Elīna bija maza (5gadi), kāda sarunā ar tēti viņa to pārtraucot jautāja: "Ko tu ar šito visu man gribēji teikt??- to ka tu arī gāji skolā??? " Nu bērniem tās frāzes bieži ir labas  :))) Bet??!- ko es ar to gribēju teikt?- ka tā jau dzīvē ir, bērni brīnās ka vecāki skolā gājuši, vēlāk jauniešiem liekas, ka tikai viņi ir jauni, ka vecāki un ne tikai nekad nav bijuši jauni... jaunās māmiņas sevi uzskata par varonēm, ka nu tām jāgriež ceļš un pret viņām jāizturas utji-putji :)))) utt... utt... 

Nana savā kāzu dienā. 
Šodien nejauši uzklīdu kādam video.. Vecmāmiņai Nanai... 
 Kādu dienu mazmeita atbraukusi pēc vecmāmiņas lai dotos pusdienās. Mašīnā skanēja vecmāmiņas mīļākā dziesma.  Tālāko mazmeita nofilmēja. Video noskatījos reizes piecas.. nu varbūt vairāk... :)))
Skatoties smaidīju, asaras bira.. vienkārši super....

Kas man vislabāk patika?- tas ka mašīnas durvis beigās aizvēra no ārpuses.. tātad viss turpinājās :))))

Piebildīšu, lai skatītos video, blogā esošo mūziku var izslēgt lapas augšējā kreisajā stūrī... ja nu kas,labajā - skaļums regulējas.. ja nu kas...  ;) ērtāk skatīties atverost jūtūbes lapā. 


Noteikti noskatieties video, labs noskaņojums garantēts... nu labi.. gaumes jau dažādas... :))))) 

Un cik bieži jūs uzgriežat skaļāk rādio un uzdejojat vai skaļi padungojat līdzi savai mīļākajai dziesmai??? 
Es  pa retam, bet sanāk gan...


1 komentārs:

Agnese teica...

Super video! Tieši kā teici - smaids un aizkustinājuma asaras, un doma - kaut es tā savā laikā mācētu un varētu priecāties par dzīvi! :) Paldies!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-