Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, jūlijs 25, 2016

25

25...  šodienas datums un reizē arī manas lielās meituces gadu cipars.   Jā.. un kā katru gadu, arī šogad varu teikt, ka atceros to vakaru pa minūtēm.....

Būt par vecākiem, tas ir ļooti nopietni, tas ir uz ilgu laiku, tas ir uz visu mūžu.... Filmā "Ēd lūdzies mīli", saka, ka bērns ir kā tetuvējums uz sejas, tas ir uz ilgu laiku un nopietni.

Es zinu, zinu, ka gan es būšu bērns tik ilgi, kamēr būs mamma un mans bērns arī turpinās tāds būt vēeel ilgi un dikteni.

Elīnai šogad tika uzrīkota nedēļu pirms dzimšanas dienas pārsteiguma ballīte un uzdāvināts velosipēds.  Jap, savam lielajam bērnam uzrīkojām mazas mini svinības Makdonaldā :)))))) nu kādreiz viss ir jāizmēģina :))) (patiesībā jau tāpēc, lai to dāvanu varētu smuki pieripināt un pārsteigt). Pārsteigums izdevās un kā Elīna saka, manējie jau pa normālo neko nedara :))) mūsu stilā.


Es zinu, ka šis ieraksts ir tāds- nekāds...... :))  Un patiesībā Jums taisnība, es vienkārši lielos :))))  un priecājos - cik man liela meita! ;)

Elīna, daudz laimes ! 
                                                                                          tava mamma ;) 

Es zinu, ka blogu lasa mammas, kurām ir gan lieli, gan mazi bērni, nu tad mīļās mammas- samīļosim savus lielos bērnus !



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-