Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, septembris 15, 2016

Septembra mirkļi-15.septembris.

Es zinu, ka te vajadzētu būt bildei ar puķēm. Puķes bija, bet kaut kas cits, man likās, šai dienā īpašāks...... - pirmā lekcija... :)))) Zinu, zinu... jā.. manā vecumā :)))) utt....

Sandra S. 

4 komentāri:

Tekla teica...

Anatomija....Ai, cik sen skolā mācīta! Un aizmirsta! Piemēram: kāda loma diafragmai? Ko tā dara? Man tikai aptuvena nojausma...
Lai Tev lekcijās ir interesanti!

Anonīms teica...

Mhmm,šis jau izklausās kaut kas interesants!

Evita

Sandra teica...

Jāaaa.... citi priekšmeti.. kas ir kādi 21 vai 22 ir vēl "aizraujošāki" :))) Atzīšos ka es bez ieskatīšanās lapā pat visus neatceros :)))) vot skolniece... nu labi.. skaitos studente :))))

Sandra teica...

Jā.. no malas jau interesanti, bet man ceturtdien anatomijā kontroldarbs :))))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-