Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, septembris 13, 2016

Ziņas no....

...  manas krustiņpasaules.... :)) 
Lapsēns ir iekārtojies.. dzer savu tēju un ēd cepumu... Jā, es atzīstos, es neesmu orģināla... vismaz pagaidām ne :)))) 


Man likās, ka šai noformējumā lapsēns izskatīsies ideāli.  Un man ir neliels lapsu periods... man gribas izšūtas lapsiņas. Es nezinu uz ko tas velk :)) uz viltību vai kā... bet man vajag :)) Nu ne tuvākajā laikā, bet plānots, ka taps vēl kāda. 


Un nu pievērsiet uzmanību šai mazajai skaistulei, kura manuprāt skatās un domā:
-Vai tu kaut ko teici par cepumiem??- neesmu redzējusi...  
vai arī
 -Es ceru ka nepamanīja ka tas bija pēdējais cepums... 
Bet varbūt viņa vēro kā lec saule? 
Un vispār.. te ir ļoti daudz variantu.

 Bet paskatiet uz viņas skaistajām, un noslēpumainajām (es nesaku viltīgajām.. ne, ne...) vienkārši skaistajām un lielajām acīm, uz strīpainajām zeķītēm... Nu jūs taču zināt, visi zina, pat Emīls, ka galvenais lai kājas ir siltumā. Un viņas aste ir perfektā kuplumā. Un cik viņai skaista sarkana krūzīte, kurā tēja ir vienmēr silta... neatdziest pat tai laikā kamēr iekārtojas uz zara.  :)) Īsāk sakot- skaistule!

Bet nu pie tām smalkajām un tehniskajām lietām kas saistītas ar viņas tik izcilo kažoka krāsu utt. :)))) 
 Un nu tā pa nopietno izstāstīšu, ka šuvu uz Belfast Lina Petit Point Grey (32 count)- man tā īsteni  nepatika, jo kā jau linam, diedziņi cits tievāks, cits resnāks un vēl tā pumpu krāsa.. uz pumpainā Murano šūt ir vieglāk. 
Šī ir bezmaksas Viktorijas Ivčenko autorshēma. 
Izmantoju 13 toņu DMC diegus+ 5 blendi. Nu tie man tā kā ne visai, jo to izskats manuprāt traucē krustiņu glītumam, bet nu tās jau manas kaprīzes. Tā kā shēma paredzēta uz 14 izmēra aidas, tad es mazliet   šuvu pa savam- bekstiču visur šuvu ar vienu diegu. Arī krūzītei neizšuvu rakstus virsū. 
Izmērs 80x63 krustiņi. 


Un tā izskatījās mana darba vieta procesa laikā :)))  Par cik bija 5 blendi, tad nolēmu izmantot arī adatu organizieri Pako. Tie man ir no senajiem laikiem kad šuvu savu GK orhideju. Toreiz nopirku divus, vienu ar futlāri, otru bez. Tas futlāris tāds, ka organiezieri ar visām adatām var ielikt iekšā un aizvērt ciet ar rāvējslēdzēju, materiāls tāds nu ne gluži audums, bet nu kaut kas trikotāžīgs līdzīgs audumam ar tādu kā plānu porolona  vidiņu. Ai, nu es te noraksturoju ar, tā ka pati nezinu vai  kāds to sapratīs un vai kādam vajag :))) Vienkārši toreiz pirku ar domu, ja ņemu kādu procesu līdzi ceļojot. Pirku  iekš Sewa bodes Anglijā. 
Adatiņas es sagatavoju procesa laikā.. un ja redzu, ka vajadzīgais diega tonis būs daudz, ieveru diegu un sagatavoju divas adatiņas. Simbolus sazīmēju lejas ailē, adatas liku virs tiem, man tā ērtāk, ka diegi atrodas pāri organizierim uz otru pusi, prom no manis. 


Diegus pašus uz šo īso procesa mirkli turēju kādas kastītes vākā, kas atrodas mazliet tālāk, bet turpat vien blakus pa ķērienam :)) Ha-ha... tagad pamanīju, ka vieni no maniem auskariem ir iekļuvuši bildē :)) kastītē pie diegiem.. tiem  patiesībā ir mazs sakars ar notiekošo :))) Nu tas piebildei, lai nepadomātu, ka tas ir kaut kāds štrunts  procesa vajadzībām :)))  Shēma ir zem šuveklīša.. apgraizīta iespējami maza, zem shēmas diegu kodi ar apzīmējumiem. Blakus stikla trauciņš diegu galiem, klade pierakstiem... Process mazs, ātrs, ka nekādu īpašo organizēšanu nevajadzēja. Kaut gan, ir jau ir :)) diegu organiezieris parasti mazajos procesos nepiedalās :)) Ja tā padomā,katrs proces ar kaut ko atšķiras un ir savādāks organizācijas ziņā. 

Tad nu es šoreiz arī mēģināju parādīt bildes gan procesa laikā, gan šo to no tā...

 Mazajiem procesiem jau tas vienkārši- iesāc un pabeidz. Ar lielajiem ir visādi.. es mēdzu procesus nolikt malā, un pieķerties tiem pat tikai pēc gadiem un tas nenozīmē,  ka man tas kaut kāds kā krieviski saka-"dolgastrojs" nē. Vienkārši esmu sapratusi, ka  pie lielajiem darbiem dažreiz neredzu galu un malu.  Kā piemēram ābeļziedi, ka jāšuj ar baltu pa baltu.. nu acis piekūst... Un ja es ielikšu kādu no lielo darbu procesiem, būs jautājumi, hei!- kur palika :))) Bet man negribas krustiņot tikai tāpēc ka darbs ir jāpabeidz... man patīk to darīt prieka pēc... un tāpēc šuju to kas patīk tai mirklī... jā, zinu, ir viens otrs darbs, kas rādīts procesā,sen izšūts, bet nav atrādīts :)) nu arī tā gadās.. jo es jau nešuju kāda atskaitei.. es šuju kā teicu, savam priekam.  Bet pēdējā laikā ļoti cenšos atrādīties.. tā teikt- laboties.  
Tikko iedomājos, ka Amerikas krustiņjūtūberēm arī pa 15-20 procesiem, un ir dīvaini skatīties, ka katru reizi visus rāda, citam tur 30 x.. citam tik audums nostiepts, citam darbam jau ar adatu vidus atzīmēts... Un piebildei, ka tie visi pārsvarā ir mazie primitīvie darbiņi. Amerikā Dimensiona dizainu šuj maz.  Tad nu man ar.. patiesībā ir ļooti daudz iesāktu procesu :))) Man te pat apkārt uz galda kādi 5 vai 6 procesi... :)))  Tā nu tas man ir iegājies :)) un man tā ir labi. Bet, ja jūs esat ar mieru skatīt arī procesu bildes, kur darbiņš gatavs taps kaut kad, varat droši rakstīt ka vēlaties tādas bildes ar :)) Varat izteikt savas domas, viedokli... 
Nu kaut kā tā šoreiz... Darbiņš mazs, bet tā ieraksta ziņa sanāca tāda pagarāka... Paldies, tiem, kas izlasīja līdz galam :)))))) 

Nu tad ar to arī šīs ziņas par lapsu, kura dzer tēju un ēd cepumu ir izskanējušas :))

Lai jums vienmēr kājām silti un pie tējas ir cepums! 

12 comments:

Iveta teica...

Es arī gribu izšūt lapsiņu, bet pagaidām vel neesmu atradusi savu īsto. Par tiem procesiem un bildēm,es gribētu redzēt to tapšanas procesu.

Tekla teica...

Par Lapsiņu. Tā ir īpaša! Uz zariņa! Un ar nabiņu!
Vienmēr ar interesi lasu par procesu! Skolojos! Man patīk! Ja nav slinkums - gan atrādi, gan apraksti visus!

Jana teica...

Pielietojums lapsiņai viltniecei ir vnk ideāls!
Es arī pievienojos, es ar'!!!! Es par to "lai top" proces bildes:)

Anonīms teica...

Paldies, ka padalies ar saviem procesiem, ļoti labprāt, lasītu šādus rakstus vēl un vēl!
Evita

Tekla teica...

Kad spīd zvaigznes un pilnmēnesim varavīksnes vainags, suminu Tevi ar Paulu Koelju vārdiem: "Katrai dienai ir savs brīnums. Tāpēc pieņem svētību, strādā un radi savus mazos mākslas darbus jau šodien! Rīt Tev taps dāvāts vēl..."

Tekla teica...

Mirā nejauši pamaniju Lapsiņas draugu (HB 147 Parnoje katanije) par 150 rbļ. Kamēr Tavējā dzer tēju, sildot kājas zeķēs, viņas draugs, uzpucējies šlipsē, izslido īso programmu.. Ha!

Sandra teica...

Nu ja.. kad liekas, hei, es zinu ko gribu... tas nekādi neparādas pie apvāršņa. Un tad pēkšņi ieraugi un zini- IR!

Sandra teica...

Nu visus tiešām nesolu, jo pačukstēšu, ka kaut ko jau šuju arī pa kluso :))) Bet nu kaut ko cik sanāks laiks atrādīšu gan....

Sandra teica...

Jana- ok... :)))

Sandra teica...

Evita.. tas vēl un vēl.. liek saņemties ;)

Sandra teica...

Tekla- Paldies!

Sandra teica...

Tad jau šis slido viņas dēļ.. būs jāpaskatās...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-