Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, oktobris 01, 2016

Mani septembra mirkļi...

Nu re.. mēnesis paskrējis ir ļooti ātri.. atzīšos, ka dažu dienu bij jāpiedomā, kuru  savu iespaidu, domu vai redzējuma mirkli bildē likt. Teikšu arī, ka tas man paša lika uz savu dienu paskatīties mazliet savādāk, pat brīžiem to pamanīt.  Man jau liekas, ka visiem dažreiz ir tā sajūta, kur paliek laiks?? Un tad saka, ak vai, ceriņi noziedēja, bet es tos nepamanīju, kā tā vasara paskrēja utt.. Pēdējās dienās pamanu, ka pa tv laika ziņās saka: nāk ziema, gatavojamies ziemai, velkam ārā cimdus utt. Bet mīļie, kur mums palika rudens?- vai to neviens negrib pamanīt un kaut nedaudz arī izdzīvot? Nu nevar visa Latvija 2-4 dienās pārcelties uz Siguldu... rudens mums katram ir tepat vien blakus.. nu tikai sagribiet paskatīties un to ieraudzīt...
Bet te, mani septembra raibie sajūtu un dzīves mirkļi... Skatos uz bildēm un atceros katru dienu.. katru.... Pačukstēšu, ka man pašai šis mans "mēneša projekts" jeb apņemšanās ļoti patika. Jā, es nesaliku bildes ik dienas, bet fotoaparātā tas iegūlās pareizajās dienās un datumos. Atlika man tās tik brīvākā brīdī pārlikt datorā.  Kuram gribas teikt- tu šmaucies :))))))))  atbildēšu, nu sāciet rakstīt arī Jūs blogu un tad pamanīsiet, ka tas nav ne 3, ne 5 minūtes. Un vai tas šobrīd ir vairs svarīgi ? :))))


Baudīsim rudeni... 
bridīsim tajā iekšā ar šallēm, gumijas zābakiem 
un reizēm arī ar fotoaparātiem rokā... 
Lai mums viesiem jauks rudens!
Sandra S. 

1 komentārs:

Sigita teica...

Tā kā es izdomāju, ka man jāpieraksta savas 12 īpašo kursu dienu sajūtas... 1. daļa publicēta, bet kopumā tas būs izskrējiens cauri 3 mēnešiem :) Un es tur esmu arī rudens sajūtas noķērusi, kaut katras reizes piezīmes cenšos ietver dažos teikumos...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-