Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, aprīlis 21, 2019

Krustiņziņa nr 16.

Uz Parīzi... drīzi, drīzi.... 

Tā varēja dziedāt mana Elīna, kad izšuva šo skaisto Dimensions dizaina motīvu. Janvārī izšuva, jūlijā aizlidoja uz Parīzi svinēt savus 25. 

Un ko tad es?! es šoreiz palīgoju noformēt izšuvumu atmiņu kastītē. 


Izdomāju iekšpusē arī ielikt kādu taureni. Tad nu no pavisam cita Dimensions dizaina aizņēmos taureni...
 Piemeklēju piemērotu audumu... likās ka būs ok...


Tāda nu kastīte izskatās no iekšpuses. Mazs piekariņš Eifelīša izskatā un mans mazais taurenis...  Man ļoti patīk... nu kā jau viss, ko es daru :)))) 


Tev nevar piederēt viss uz pasaules! 
Jo, ...kur Tu to liksi?! 

3 komentāri:

Elīna Sniedze teica...

Paaaldies par noformējumu! Man patīk! Plānoju tur salikt Parīzes suvenīrus, metro biļetes un citus niekus :)

Anonīms teica...

Kur var iegādāties tādas lādes, ko izskaistināt?

Sandra teica...

Ļoti daudzos veikalos, mazas koka lādītes. Konkrētā lādīte pirkta Rīgā Hobbyset veikalā.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-