Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, jūlijs 01, 2020

Saulriets- izaicinājums numur 1- 3.daļa

Saulriets- izaicinājums numur 1- 1.daļa

Saulriets- izaicinājums numur 1- 2.daļa 

Tā nu es cenšos atskaitīties ar savu procesu kurš nu nekādi man nevirzās uz priekšu... lai gan pareizāk teikt, virzās gaužām lēni.

Arī jūnijā šim procesam nemaz netika veltīts laiks, un tad nu pēdējā dienā, saprotot, ka nav neviena krustiņa, es ik pa mirklim  pašuvu šo procesu. un tas ik pa mirklim man sanāca kopā trīs ar pus stundas... jā... jā.. jā.. es esmu čammma krustiņojot... šuju ar vienu roku, un pa šo laiku izšuvu  tikai 655 krustiņi... ļoooti maz...  ehh.. maijā divas dienas, jūnijā vienu... aprīlis bij raženāks... nu nekas... Sāgas skrīna bildītē redzami cipariņi, cik X kopumā izšūti, cik tas ir no visa darba procentos.


Vizuāli izskatās ka mazs stūrītis uz auduma...


Katra diena ir jauns sākums... 

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-