Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, oktobris 03, 2021

3. oktobris

 ...svētdiena...

svētdienas ir tādas interesantas dienas... vai nu mājās, vai nu paceļojam tepat kaut kur tuvējā apkārtnē....  Tā kā Jānis visu nedēļu strādā, tad mums vienīgā šopinga diena ir sestdiena... un tas  ir gan pārtikas iegāde visai nedēļai, gan arī visi cita veida pirkumi.... (svētdienās Vācijā veikli ir slēgti)

Tad nu šoreiz par dažiem saviem sestdienas pirkumiem... 

Man šeit pa logu nav  skaistas ainavas, bet gan pretējā kaimiņmāja, tāpēc vienalga, gribas pa logu  skatīt ko skaistu... Un tad nu nopirku trīs palielus viršus podiņos, pa nepilniem 2 eiro gabalā.... saliku lielā puķu grozā, izdekorēju ar lampiņām un nu man ir....  :)) man ir smukums aiz loga....  piebildīšu, ka mana "daile" ir aptuveni 50cm augsta... un tāpēc ir tā teikt iespaidīgi skaista... kādam liksies... hmm.. ar lampiņām?!... jau?!...  tad nu teikšu, šeit cilvēki ļooti dekorē savas mājas, balkonus, logus utt visu  gadu... arī ar lampiņām.... un ziniet?- man tas neeenormāli :)))) patīk, jo tas ir īsteni pa manam....  




Otrs mans sestdienas pirkums ir lietota kumode... jā... lietota.  Vācijā ļoti daudz tirgo lietotas lietas par mazām naudiņām vai arī daudzi vienkārši atdod bez maksas. Tad nu caur Fb, ieliekot nelielu kilometru rādiusu ap savu dzīvesvietu ik pa laikam paskatu kas interesants  tur ir. Šonedēļ mans pirkums bij kumode pa 40eiro. Nopērkot tā bij diezgan pabriesmīgā stāvoklī, jo nekad nav bijusi normāli saskrūvēta...  viss ļodzijās, un kā nu ne, ja skrūvju ir uz pusi mazāk kā vajadzētu. :)) Bet!?- man tā patika, un teicu, ka ņemam tik ciet, mājās izdomāsim kā tikt ar visu galā. Piebildei, ka tieši šāda jauna tā maksā 299eiro.  Bilde ir no sludinājuma un teikšu ka te vel labi izskatās, dzīvē viss bij savādāk :))) 


Ienesot mājās, izpētījām un izdarījām secinājumus par skrūvju trūkumu....  Tika nopirktas skrūves un liels dēlis tā teikt virsmai.... protams arī nomazgāta un pārmazgāta... 
Tā nu man ir liela skaista kumode ar 15 atvilktnēm maniem krustiņiem...  nu varēšu sakrāmēt tur kādu daļu savus audumiņus, komplektiņus utt. Būs tik jāsāk apdzīvot. Kopumā kumode izmaksāja ap 100 eiro...  299 vietā... super... esmu ļooti apmierināta.... 


Nevar dzīvi sākt no sākuma,
 bet var turpināt savādāk...

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-