Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, oktobris 02, 2021

2. oktobris

Vakar pieminēju tā saucamo pagājušā gada sovmestniku jeb kopā šūšanas projektu kurā piedalījos. Tas tika organizēts iekš instagramma un organizatore un shēmu autore bija  -elenashe_stitch. Arī šogad tāds ir, tikai tā teikt ar "mīkstākiem" noteikumiem.  Pagājušajā gadā noteikumi bij nu teikšu godīgi- drastiski... liekas, ka viņa ar lupu pētīja atskaites darbiņus un ja kas nebija pa prātam, slēdza ārā vienu pēc otras. Nedrīkstēja diegus mainīt nu nevienu... ni par tonīti, viss bij jādara tikai pēc noteikumi... Atlaides bij izmantojot podziņas, pērlītes.... Man tas viss sagādāja nelielas problēmas, jo katru reizi nācās pirkt diegus un šeit Vācijā tas nebij lēti. Darbiņiem katru reizi atrādot bij jābūt jau noformētiem... un nu man ir 12 sniegavīru ziemassvētku rotājumi, kuriem kaut kad piepulcēsies vēl kādi... noteikti... jo ir jau nopirktas vēl 3 shēmas, un no šī gada arī daži ir tādi, ka vajadzētu izšūt....

Tad nu paši skaistuļi....













Sniegavīriņi tika izšūti katra mēneša tēmā- noskaņā. Izšūti tika uz plastikas un otrā pusē pielīmēta filcīša aizmugurīte.  Patīk man viņi visi, šūt ar nebij grūti, noformējot vairāk laika prasīja tie, kuriem mazas detaļas - cimdiņi, slidas... tad pie tiem noformējot arī darba vairāk... 
Man prieks, ka mana rotājumu kaste pildās... 

Pasaule ir skaistāka,
 kad tu smaidi...

Sandra

1 komentārs:

Anonīms teica...

Paldies,es smaidu!!!Smaidu vēl vairāk,kad redzu sniegavīriņus!!!����������

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-