Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, septembris 07, 2022

1. Citāds skatpunkts

  Trešdienu grāmata.....

P.s. es nepārrakstīšu te grāmatas autores eseju vai domas, bet centīšos, cik nu man tas sanāks, vai izdosies, par šo tēmu paspriedelēt pati. 

Izlasot tēmu, liekas, nu ja... jāpaskatās uz jebkuru viedokli vai skatu, no cita rakursa, vai jāiejūtas otra  "ādā"...   Pirmais kas man ienāk prātā ir uz pasauli paskatīties bērna acīm, jeb no bērna acu augstuma... un ko mazais redz.... visbiežāk es to iedomājos par mazuļiem, kuri tiek stumti ratiņos gar ielas malu... ko mazais redz?- mašīnu riepas ..... 

Man nesen :))) palika tie 50... un tad proootams aizdomājos par to dzīves garumu, jēgu utt.... jā, esmu satikusi, kas skaļi un bravūrīgi saka un pat izkliedz, ka es nu gan nedomāju, ka man tur gadi nāk klāt utt... bet no malas jau tāpat redzams, ka aiz skaļajiem izsaucieniem ir tās pašas domas, kas kādā mirklī ir visiem.... hmm.. un tad nu paraugoties uz to no cita skatu punkta: cik daudziem, man pazīstamiem no manas paaudzes un vel jaunākiem, šīs iespējas vispār nebija...  

Mums dažreiz liekas, ka mums kāda kārota lieta ir ļoti vajadzīga, tagad un tūlīt, jeb labāk jau vakardien.... bet varbūt kāds tur augšā no sava skatu punkta, labāk zina, kas un kad mums vajadzīgs...

Šos citus skatu punktus var sameklēt ļooti daudz, un galvā man to saradās vesels lērums, bet nu ne jau visus te ņemšos aprakstīt.... varbūt lai kāds paliek arī jums ko izdomāt..... ja nu kāds te izlasa :)))) 


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-