Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, jūlijs 27, 2023

Jūlijs ir mans...

Jūlijā ir diena, kad varu atļauties darīt ko es gribu, un nedarīt neko....nu es tā domāju, ka šodien jo īpaši... Tad nu kāpēc lai atkal nebūtu kādam krustiņprocesam jauns sākums?  

Šis komplektiņš nopirkts ļoti sen par pāris dolāriem kādā amerikas ineta bodē izpārdošanas sadaļā... un kāpēc gan neiemest grozā un nepamēģinat. Atzīšos, ka ne reizi vien ir gribējies iesākt, bet nu tur tā lēnitēm, tie nav krustiņi, kur viss zināms... 


Diegi te ir gan muline, gan teiksim tā, dzijas...


Nu kā man šodien veiksies ar to izšūšanu, nezinu, bet mēģināts taču nav zaudēts... tiekamies vakarā, lai pārliecinātos cik tālu ir darbiņš, vai rīt no rīta, jo pustumsā grūti nofotografēt. Šodien līst lietus... tāds patīkams... bet grādu gan varēja būt vairāk... ir tikai 15... vēsi...

Lai turpmāk katrs mēnesis būtu panākumu pilns,
Katra nedēļa ar veiksmi, katra stunda ar labu garastāvokli,
Katra minūte ir mīlestības pilna, un lai katra sekunde ir izdzīvota pilnībā!

Otrā papildinātā daļa.... 

Atzīstos, ka jau ir otrās dienas vakars... ieplānotajā dienā nu nemaz tik daudz nesanāca pašūt, bet nu tas viss arī bij patīkami...

Mazliet vakardien, mazliet šodien un pusīte no darba ir... patiesībā visu va izšūt vienas dienas laikā, pat tad ja tas viss ir no nulles jāapgūst... sarežģīta nekā nav, bet būtība ir tajā: patīk, vai nepatīk... process... rezultāts.... Arī es šāda veida izšuvumus neesmu šuvusi, un darbiņš ie tāds manuprāt samocīts... jo nu nevaru pateikt, ka man katrs izšūtais dūriens patiktu kā man sanāca un kā izskatās.... 


Fočēts jau vakarā, tapēc bilde ļoti nekvalitatīva... 

Rīt dodamies uz pāris nedēļā uz Latviju.. atgriežoties tas būs pirmais, ko gribu pabeigt... nu lai tie dūrienui neaizmirstos :)) 

Kad šaubies, sper tikai vienu soli... 

1 komentārs:

Vita teica...

Akkkk...kā man patīk šī bilde!😍😍😍Arī manos krājumos ir šis darbiņš,arī nez cik reizes domāju pieķerties,bet vēl neesmu to izdarījusi...Lai Tev raiti šujās!!!🤗🤗🤗

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-