Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, jūlijs 25, 2023

šodien....

 ...šodien priekš MANIS ir perfekta diena lai iesāktu ko jaunu.... lai iesāktu jaunu krustiņprocesu.... es zinu, ka man netrūkst jau iesāktu procesu, arī šobrīd ik dienu esmu atsākusi šūt (nu teiksim tā) kādu skaistu  bildi...

bet šodien?.... 

... esmu atradusi arī shēmu xsd formātā, lai krustiņotu pēc tās, bet tas gan nav galvojams, jo ļoooti bieži šīs brīvi pieejamās shēmas ir ar daudzām rupjām kļūdām... man ir gadījies pat nopirkt kļūdainu, bet nu tās bij ātri pamanāmas un nelielas, bet toties vairākas :)) ... bieži vien ir tā, ka sāku pēc sāgas, bet jau pēc pirmajaiem 10 krustiņiem saprotu, nav labi... tad sāga tiek dzēsta ārā un tiek krustiņots, pēc vecās un labās metodes: no papīra shēmas... Tiem kas izšuj no sāgas, iesaku vienmēr pārliecināties vai shēma ir pareiza.... man ir bijis, ka Lanartes darbiņam viss pēc sāgas izšujas ar divi diegi, lai gan pēc shēmas bij viens un tas pats tonis gan ar vienu, gan ar diviem.... ir bijis, ka Pannas dizainam, bekstičš pilnīgi un galīgi nepareizs un tā nebij vena vai pāris rūtiņas, bet ļoti būtiski... toreiz  pašu darbu biju jau izšuvusi no papīra shēmas... ir bijis, kad shēma vienkāršota un vairāki simboli apvienoti zem viena diegu koda, ir bijis, kad pēkšņi nekurienē košs pleķis ar pilnīgi nepareizu toni, ir bijis izlaisti krustiņi... bieži šīm shēmām neatbilst diegu kodi, apzīmējumi ar papīra shēmu.... nu tā teikt, man pieredze ir uzkrājusies :)) bet?! ir gadījies, ka atrodas pilnīgi perfektas shēmas.... un tad gan šuju un saku paldies tam, jeb pareizāk teikt tai, kura pārlika shēmu iekš sāgas... 

 nu ko... mazāk runāt, vairāk krustiņu?!... vakarā ziņai būs papildinājums, cik tad šodien man būs izdevies pakrustiņot.... 

Un patiesībā, nav jau neveiksmju, tā visa ir pieredze... tā ir iespēja iet citu ceļu, nevis atmest visam ar roku un padoties...
Lielisku Jums dienu!

Tad nu sekos, otrā, papildinātā daļa....

Tik nu man pa dienu pašujot ik pa brītiņam, sakrustiņojās... šuvu izmantojot sāgu, tapēc varu pat pateikt konkrētus ciparus.... esmu izšuvusi jau 13,7 %  un tas ir kopumā 1326 krustiņi, jeb vel precīzāk: 1086 krustiņi  un 481 puskrustiņi... Vispār jau šis dizains ir ļoooti viegls... kopumā shēmā ir 4473 krustiņi un 8855 puskrustiņi... vel klāt bekstičs un 43 francīši... 
Rezultāts ļooti patīk un ceru, ka tuvāko mēnešu laikā, jeb teiksim tā- šogad :)) es šo procesu pabeigšu... Kapēc uzreiz neturpināšu?... tapēc ka plānoju vel jaunus sākumus, turpināt jau iesāktos, kā arī brauciens uz Lv... 
.. esiet klātesoši visā ko darat... visā...


❤️


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-