Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, oktobris 30, 2008

Pārsteiguguma RR

Un te beidzot varu parādīt savu šūto PRR... izlozējās, ka dāvaniņa man jāšuj..... *mari* ... Biju gan priecīga, jo bik tomēr viņu jau esmu iepazinusi, gan domīga, jo zinu, ka bildei vietas nebūs, ka vajag praktisku, jeb lietojamu dāvaniņu... tad nu tāda man viņa tapa :)))
Kāpēc tieši šis motīvs- tāpēc ka saliekot kopā *mari* vēlmes kopā ar manu gaumi nekas cits man nenāca prātā.... pats jautrākais ir tas, ka shēmiņu pirka *mari* pati un vienkārši ar merry starpniecību padalījās.... un kāpēc lai viņai netaptu kāda beibe no šīm daudzajām beibēm ??? kāpēc tāds maks??- tāpēc ka somu nešūšu un citur beibi neredzēju :))) uz tausti maks ir ļooti mīksts un gribas ņurcīt, jo audumiņš izvēlēts, mīksts, stepēts.... ai... ko tur runāt... man pašai patīk... kaut i šūšanā kļūdiņu gan jau ka daudz.... bet vai tas galvenais??- nē.... ja kaut kur vīlīte pairs, *mari* noteikti sašūs... jo viņa ir mūsu šuvējiņa ;) ( piebilde---nofočējās ni īpaši labi, jo par to tik atcerējos vakarā pirms braukšanas....


Tas ir tāds paliels maks, kur var atrast vietu gan kastanim, gan kādai končai un protams vel vietas diezgan, lai tur iemestu gan ķemmi, gan pat šampūna pudeli, kad dodies uz savu ārpus pilsētas villu :))))

Kad runājām šūt nikus vai ne... zināju, ka nešūšu, bet tad vienā brīdī iedomāju, ka iekšpusē jau var... tur es vislaik nelekšu acīs .... :)) Un jā... vel gribēju pateikt, ka tekstā to burtu šķībums, dažādais lielums uttt viss ir speciāli... nekas nav kļūdas pēc..... ļooti patika orģinālbildes dizains ar šāda veida burtiem, tāpēc to centos saglabāt....


Bekstičš te ir vienkārši trieciens bildei.... izmaiņas vienreizējas ;)

2 komentāri:

Anonīms teica...

Sen jau gribēju atnakt ierakstīties, tad nu beidzot...
Esmu ļoooti priecīga par dāvaniņu! Esi trāpījusi 100niekā! Jau pirmajā vakarā sakrāmēju tur sev svarīgas mantiņas -kārumiņus, kosmētiku, lādētāju telefonam, ķemmīti, arī kastanīši turpat man atgādina par to labo un foršo....
Un vēl, tas stāv man goda vietā, vislaik acu priekšā, eju garām un tik noskatos, mmm, cmuks bez gala!
Ā un katru rītu man mani pavada kāds jauks novēlējums, kad nāku pakaļ savai ķemmītei , ik diena sājas jauki...
Paldies Tev par to !
*mari*

Sandra teica...

ak dieniņās... šodien tikai izlasu šo komentāru... paliek silti, mīļi... tavs komentārs izaudzēja man šodien spārniņus... mazus... es lidināšos... bet ar prātu :)))
paldies tev par šo ierakstu...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-