Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, maijs 05, 2009

Maija plāni....

Nu es te tā uz ātro padomāju un apkopojos ar šī mēneša mazajiem plāniņiem... :))) un tie izskatas aptuveni šādi -

ābeļziedus gribētu iesākt ābeļziedu laikā.. bet tiem vel nedēļa ir laiks līdz tam... ....bet pa šo nedēļu- man abām mammām jāuzšuj pa adatu ķusim ... uz mātes dienu dāvaniņām... protams gribētos draugiem izšūt nelielu ledusskapja magnētiņu.. ar ceriņziedu smaržu...nu nezina kā būs bet mēģināšu,... visvairāk man gribētos izšūt līdz mēneša beigām tos zirgus... atmiņām..... jā- šis ir tas laiks... jā- tas tak ir tik maz :))))) protams ka gribas uztapināt vel kādu pārsteigumu... kā arī vel man ir jāizšuj divi motīvi mazuļu RR... bet ar tiem es nesteidzos... man vajag pareizas domas pareizā laikā... un tiem nodošana ir īsi pirms jāņiem... tā ka gan jau... un man jau liekas ka man izdosies...

Ļoti ceru ka iznāks laiks arī kādam pārsteigumam... UN atklāšu- Pavasarīgo biscorniņu saņēma Griezīte... ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-