Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, janvāris 27, 2010

Ofisa beibe...

Kad pirmo reizi ieraudzīju šo bildi, man tā iepatikās, bet nu īsti savā mājā vietu tai neredzēju... bet!?- kad es iepazinos ar Vētrasputni, sapratu, jā.. šī būs īstā bilde viņai, un nolēmu izšūt... un tā- šodien es to izdarīju :)) uzdāvināju viņai šo beibi.. tas tik ļooti man atgādina viņu, nu ļoti..es pat līdzību saskatu :))) Grāmatvede ar super stilīgu pričeni, kura vienmēr ienākot piedāvā tēju vai kafiju... ceru ka Ilzei dāvaniņa patīk....

Dizains- Dimension, šuvu uz cream aidas-14, ieviesu dažas korekcijas, gan tekstā, gan katrā malā piešuvu klāt 2 rindiņas, jo diemžēl te ar rāmju izvēli ir kā ir, bet nu galarezultāts rāmja izvēlē man pašai patīk ...

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-