Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, augusts 16, 2010

- pa smuko-

Parasti ievārījuma burkām gadu un kas par ogām savārītas rakstīju ar marķieri tieši uz vāciņa... šogad izdomāju, ka kaut kas cits jāizdomā.. esmu līmējusi ar visādiem skočiem, ar leikoplastiem.. nu nepatīk man tā :)) jā, jā.. abas manējās uzreiz pasmīnētu.... man daudz kas nepatīk :)) man nepatīk burkas ar vecām aplupušām etiķetēm.. man nepatīk raibi vāki burkām.. nu cenšos katram vārījumam uzlikt vienādus vāciņus.. ja es plūmes vārīšu 3x tad tām būs 3 veidu vāciņi( balti, zaļi vai sarkani) .. . nu neesmu es pedante, bet man patīk pa smuko... tad nu šogad burkām tiek dāvanu saiņojamo papīru atgriezumi.. vecie apburzītie papīri.. pat gurķiem tiek :))) nu dažreiz iztin dāvanu- smuks papīrs, bet ieplīsis, tad saburzīts,bet te- nekādas vainas izmantošanai.... atcerējos ka man ir pat robainās šķēres... izgriezu smukus aplīšus, gurķiem rakstīju papīra iekšpusē, jo tas jau tik manai zināšanai, pēc kādas receptes kādi gurķi likti, bet ievārījumam gan rakstu pa virsu... papīru var piesiet uz vāka ar kādu aukliņu, kaut vai ar tām kas parasti sakrājas no tortes kastēm, man šoreiz iekrājušās tā saucamās, naudas gumijiņas.

Varbūt arī tu savām burkām vari izmantot šo variantu...


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-