Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 17, 2010

-akcionāre-

Noteikti tas ir banāli līdz riebumam, bet tomēr... kā es smejos esmu totāla Maximas akcionāre :)) jā.. es netaisnošos un neliegšos ka nepievēršu uzmanību nocenotajām un akcijas precēm... nu ne tikai tās kam ir nedēļas akcija, bet gan pievēršu uzmanību arī lietām kas ir ar sarako uzlīmi- Uzmanību- LĒTĀK!! tā esmu nopirkusi daudz foršu lietiņu.. piemēram par 4 santīmiem gabalā pirku auduma ziemassvētku rotaļlietas... putni, sirdis, lāči.. nezinu kāpēc viņas bij pa lēto nomestas kā necilas... tā es par 9 santīmiem gb nopirku skaitas kastes.. brūnas filca ar zsv rotājumu sānos.. vel atceros ka lieldienu kompozīcijas par 5 santīmiem... cepumu formiņas par 9 santīmiņi ak jā.. sarkani šķīvji ar eņgelīšiem.. par 19 santīmiem.. nu tā es te varētu klabināt un uzskaitīt daudz ko... bet pēdējās dienās mans veiksmes pirkums ir puķes :))) pirmkārt.. nedēļu atpakaļ nopirku vienu no savām sapņu puķēm -zamioculcus.. nu patīk man tā puķe, bet nu nopirkt neziedošu augu.. oi.. nu vienmēr naudas žēl :)) bet te pēkšņi no 4.49Ls uz 49 santīmiņiem... nu tas nekas ka divas lapas nopuvušas... bet vietā jau aug viena jauna :)).. vakar noirku parastās necilās lilijas podiņos.. 3gb podiņā un cena-25 santīmi... bet dārzā tak pamanāmāk ir ja zied vairākas vienkopus... nu ko.. skaidrs ka es nopirku :D un ja par ēdamlietām.. tad teikšu kā domāju.. nav garšīgāku banānu par tiem nocenotajiem... nezinu .. man jau liekas ka neesmu skopa, taupīga ar ne ... vai jūs ar paskataies uz tām precēm lielajos necilajos grozos?

2 komentāri:

Inese teica...

ir jau, ir tāds grēciņš - man ir tipiska sieviešu loģika: ja reiz nocenots, tad jāpērk (diemžēl, arī lietas, kuras nemaz i nevajag)
Ļoti daudz labu rotaļlietu savai mazai meitiņai esmu nopirkusi no nocenotiem groziem - pa pilnu cenu pat nebūtu uz tām skatījusies, jo bez tām var iztikt. Bet tagad prieks, ka ir tik daudzveidīgas un interesantas mantiņas.
Vēl arī rokdarbu materiālus - dzijas, lentas, pērles, dekoratīvos materiālus - arī patīk izķeksēt tieši no nocenotajiem - tad ir tāda laba apziņa, ka esmu tikusi pa lēto cauri :)

Sandra teica...

jā.. jā.. es pagājšgad pirms zsv iepirku kaudzi auduma lentīšu un par kaut kādiem 10 santīmiem to rullīti, kas citādi bij 69 saņi... un tomēr- auduma un 5 metri... biju ļoti apmierināta ar savām pumpainajām lentītēm.. joprojām lietojas kā orģinālas un stilīgas... nu jā.. dzijas ar... virtuves parastos dvielīšus pa 19 santīmiņiem var nopirkt labus.. ne frotē, bet linu audumiņa... nu retāki ir, bet ir labi...
ehh.. cik labi paliek ka ne es viena kāri metu aces uz tām lietiņām :D

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-