Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, septembris 20, 2010

- naudas maišeļi-

Kādreiz savus izšūšanas diedziņus glabāju tā saucamajos naudas maisiņos.... tā nu man viņu ir iekrājies gana padaudz.... it kā jau pamazām lietojas.. šoreiz es tos aprakstīju, apzīmēju pirms lietošanas- lai ir cmukāk :))) Luīze bieži uz skolu ņem končas.. bet nu dažreiz tās karameles līp un sacūkā:) somu :( tad nu tagad pirms likt somā iemet mazajā maisiņā... pērkam loterijas biļetes.. nu mētājas viena tur, otra tur... nu visas Luīzei būs vienkopus un piekabinātas ar knaģi pie ledusskapja.. mūsmājās parasti ir problēmas ar baterijām, nopērkam izņemam no iepakojuma tad sajūk, kura veca, kura jauna.. kurš nolika atvilknē veco, jo tak misenē nemetīs .. tad nu ir viens maišelis uz āķīša, kurā ieliekam vecās baterijas.. un braucot uz veici var paķert izmest attiecīgajā bačiņu krātuvītē... varbūt arī tev liekas ka apzīmēti maišeļi ir interesanti, tad nočiep ideju tāpat kā es.. tikai par cik man datori mainas un iepriekšējais ir aizgājis, nevaru iemest šīs idejas autores lapas linku.. :( bet nu nekas.. ideja pati kā tāda laba un es to izmantoju ;)

Lai jauka diena!

1 komentārs:

ezisbaigs teica...

Mēs ari izmantojam šos maišukus, tikai nebija doma apzīmēt. Paldies!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-