Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, jūlijs 03, 2012

Pamodini sevī smaidu...

.. šādu tekstiņu pierakstīju pie bildes ar lapsu, kura cenšas sevi uzmundrināt. Nu tā taču dzīvē ir, kurš gan cits, ja ne tu pats sevi vari sapurināt drumā brīdī. Nu tad kad ir neoma.


Šis šobrīd nekur nederīgais motīvs pagadījās man ceļā uz izlidināšanu ārā. Jo tas bij sen... kad bij šūts, domāts bij uz tašas.. bet nu man šis pasākums vairs nav aktuāls, un bilde ar liekas galīgi garām. Tā nu motīvs mētājās kastē starp daudziem pusizšūtiem, izšūtiem, vai mazuliet iesāktiem motīviem. Trūka lapsai mazliet bekstiča... padomāju, sašuvu, piekombinēju tekstu un ieliku parastā rāmī.. nu tā pa vienkāršo... šis tiešām ir nekur, nekam nevajadzīgs darbiņš, bet nu... lai dzīvo savu dzīvi, kāda nu tā sanāks... nē.. nē.. istabā un pie sienas bildei gan nebūs vieta.. bet nu mājā atradīsies :))

Varbūt man šī bilde kādreiz uzlabos garastāvokli...



Vai Jums ir lietas, kas uzlabo omu- garastāvokli?


7 komentāri:

Aija teica...

Man šādu vajadzētu vannas istabā vai koridorā pie spoguļa :))

Sandra teica...

:D :D :D

Inese teica...

lapšuks ir dievīgs - man tāds noteikti noderētu :))) Kā kaut ko tik burvīgu var nosaukt par nekur un nekam nederīgu darbiņu!!! Lapšukam jau tā dūša apskrējusies, tak Tu vēl viņu šitā noliec... Mīļš, jauks, ļoti pat noderīgs darbiņš!!!
Buča un virtuāls apskāviens lapšukam no manis!!!

Elīna teica...

es arī teiktu - normāla lapsa!:))

Anda teica...

Man ar šķiet, ka šis nav nekāds nevajadzīgs darbiņš. Jānoliek tik kādā vietā, kas nav pārāk uzkrītoša (ja jau tādas sajūtas), bet bieži iekļūstoša redzeslokā. :) Prieka radīšanai :)

Sandra teica...

mani ir prieks par tavu komentāru- jauks...

nu tā man ar to izšuto motīvu ir sanācis, ka ir tāds nikāds.. bērnišķīgs utt...

Sandra teica...

nu tā jau it kā ir.. bet par to nevajadzīgumu pateicu kā ir.. jo nu es nemāku liekuļot, ai kā man patīk, vai nu ir skaista bilde.. nu tā gluži nav, bet aiz pieklājības un žēluma arī tika ielikts iekš rāmja... ja būtu mana attieksme galīgi nekur , nekam nevajadzīgs, tad tā i būtu izdarījusi, kā izmetusi misenē.. bet tā nedarīju :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-