Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, jūlijs 03, 2012

...uz laukiem...

 ...ar tādu domu, lai neaizmirstas, kas jāpaņem un jāaizved uz laukiem, izšuvu šo motīvu. Tas ir Picoti...Picota dizains. Man ļoti, ļooti patīk šis dizains kopumā, tas ir mans. Jā, jā.. es zinu, kā man te Gundega smēja- man patīkot viss :D :D Bet šis ir ļoti, ļoti pa manai gaumei... vienīgi cik nu tas iederas interjērā, bet mani tas šobrīd īpaši neuztrauc  :)))) jo man patīk :)))


Motīvs ņemts no lielas grāmatas, kur tas bija noformēts tieši šādi... Arī es te neko no savas puses neizdomāju. Nu jā.. saņemties uz šī darbiņa noformēšanu man vajadzēja laikam vairāk kā gadu :)) biedēja tās kniedītes. Domāju, nu sabojāšu tādu skaistumu. Bet šodien te padomāju, nu nekas, ja man būs pa šķībo.. bet vismaz lietosies, citādi stāv nolikts un tāpat jēgas nikādas. Ar to kniedējamo štruntu mēģināju sadraudzēties jau ļoti sen, nopirku K-rautā pa latu.. un sapratu, ka ne lāga tas nedarbojas. Tad kādā reizē sapratu, ka visu daru nepareizi. tā nu patērēju ne mazums to kniedīšu,  bet nu re!- sanāca pa glīto :))


Man pašai ļoti, ļoti patīk šis darbiņš.


Tāds nu būs mans ziņojumu dēlis, lai atcerētos kas jāaizved,
kas jāatved no vienas vai no otras mājas vai laukiem.


Dizains ir Picoti...Picota, bet par pārējo- par audumu utt, es neko vairs neatceros, jo izšuvu jau vairāk kā gadu atpakaļ.

Lai arī Jums jauka un piepildīta diena!
Man tāda bija...


3 komentāri:

verass teica...

!!!!! как хорошо получилось!!

Olga teica...

Burvīgi!!!!!!!!!! Man arī ļoti patīk - it viss - gan motīvs, gan noformējums, gan ideja kā tāda! Perfekti! Un tie jasmīni bildēs - akkk, es pilnīgi iegrimu šajās bildēs sajūtot jasmīnu smaržu!

Sandra teica...

Paldies...
man ar, pašai ļooti patīk...
jā, tas vēlais jasmīns šogad aptracis.. tik ziedu pilnu es to nebiju vel redzējusi. Laikam tāpēc, ka pavasarī gribēju šo zāģēt nost.. ka nav, ta lai nav ar.... un še tev.... kupena ne pa jokam...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-