Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, februāris 26, 2016

Gotiņa

Pirmkārt- es cenšos laboties :))) tas ir atrādīt izšūtu darbiņu, kas ir mazs un nenoformēts. Jo vairumā  mazdarbiņus neatrādu, stāv smukā kaudzītē gaida labākus laikus kad kāds noformēs. Gadās, ka darbiņi iestāvējušies jau gadiem. Tāpēc sākšu vismaz jaunos atrādīt.

Ko gočas dara naktīs? Jā, šad un tad sēž uz mēness :)))) Nu dažas... un dažreiz...

Kā ieraudzīju šo bildi, tā sapratu, man vajag.. Jā, man ir tāds periods uznācis, ka mana uzmanība tiek pievērsta visādai dzīvai radībiņai :)))) Šoreiz maza gotiņa uz mēness no "Alisa". Man ļooti iepatikās bildēs fona tonis, kaut dzīvē izrādījās mazliet citāds, bet vienalga patīk. Audumu protams tāpēc nemainīju.


Nu paskatat uz viņas smaidu, uz viņas zaļajām acīm.. cik tas viss ir burvīgs... jā, ieskaitot manikīru, pedikīru :))) un pričene jeb frizūra arī kā tikko no frizētavas. Par bižutēriju :) nemaz nerunāšu, pašas redzat- nevainojama. Nu vienkārši mūsdienu skaistule :)))))) 


Izšūts no komplekta "Alisa".  Izmērs 10x13cm. Audums Aida 14  arī no firmas Gamma. (audumam nav ne vainas) Diegi Gamma 13 toņi. Nu jau pieradusi esmu pie tām dizaina dīvainībām, ka diegi dažāda garuma. Jā, arī to, ka diegi no ierastajiem atšķiras, šie ir mazliet slidenāki. Bekstičš ir tāds pa krustiņu vidu, bet tā kā viņa nav daudz un man patīk bekstičoties, tad bij ok. Noformējums izdomāts-ierāmēt,tikai kad taps- nezinu.

Uzsmaidiet šai skaistulei un lai jauka diena!

6 komentāri:

Jana teica...

Ai, jā!!! Alisas mazie dizaini visi ir tik mīļi un šis, protams, nav izņēmums!!!
Arī man ne visai patīk viņu BB, bet es tieši tāpat sevi mierinu, ka tā nav daudz)))

Tekla teica...

Sandra! Gotiņa ir jauka!Gribas smaidīt! Bet ...tie perfektie krustiņi mani neatstāj vienaldzīgu...

Tekla teica...

Sandra! Ne tikai jaunākos mazdarbiņus, bet to smuko kaudzīti, lūdzu, atrādi kaut vai pa vienai! Ir neizsakāmi interesanti!

Sandra teica...

Es gan neesmu pētījusi, atzīstos, bet ceru ka lielajiem bb nav.. jo man ir vairāki komplekti.

Sandra teica...

Tekla... varu tev piekrist tai ziņā, ka mani krustiņi tiešām ir daudz glītāki kā uz komplekta parauga...

Sandra teica...

Ok...centīšos laboties... tikai ko tad vecus darbus nenoformētus rādīs.. ta jau jāvelk būs pa vienam laukā un jānoformē...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-