Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, janvāris 11, 2017

...sveicināti.....

.. jau pagājis krietns laiciņš kopš te ir iestājies kaut kāds klusums....  nu pat ne kaut kāds, bet īsts  :)))) Un tad, .... es kaut kad domāju, būtu jāuzraksta, jo patiesībā jau drusciņ ir par ko... 
.......un tad liekas, ai....
...... un tad liekas, nu ko lai raksta, jo tas kas likās sakāms jau ir desmitos domu ziņās uzrakstīts un pateikts... tikai blogā ne.... bet domās rakstīju daudz... nu ticiet man :)))) 

Nu labi, ko es te taisnošos...  Es iru, neesmu pazudusi... Jā, paldies tiem kuri rakstīja un apjautājās e-pastā, paldies tiem kas zvanīja un sapurināja... un ziniet, ienākot šodien blogā un redzot ka blogs ik dienas tiek skatīts 280-360 x dienā.. un pēdējā mēneša laikā kopumā pie 11 tūkstošu reižu mani pārņem un apņem izbrīns ... un ko lai saka- Paldies...

Tad nu ar ko lai sāk??!

Laimīgu, jautru un raženu Jauno gadu! 

Foto no mana instagram profila  #sandras365.

Kā man pa šo laika mirkli ir gājis? Es joprojām klabinu pa veco tastatūru, bet jaunie burti glīti stāv blakus un gaida kad kāds labs datoriķis man tos nomainīs. Izskatās ka visi lielie studiju darbi būs jāklabina vel pa veciem burtiem.  Esmu mazliet paslimojusi un vairāk kā nedēļu nebiju slēgusi datoru. Esmu pavadījusi un sagaidījusi savas meituces no ceļojuma uz Grieķiju. Esmu kādas 2 nedēļas dzīvojusi bez telefona, jo manējais atteicās ar mani komunicēt da jebkādā veidā, līdz ar to nu esmu jauna telefona īpašniece :)) jā.. jums tas liekas- tad ta notikums.. tad nu teikšu jumsiem... nu man tas ir gan notikums... Ir sapušķota egle.. un joprojām stāv un noteikti stāvēs vēl kādu mēnesi :))) jo man tā patīk un šai skujas nost nebirs. Jā, izlēmām par labu mākslīgajai eglītei un smaržu baudīsim no zariem. Ir pavadīts vecais gads un un sagaidīts janvāris jebšu jaunais gads.

Un tagad gribētos man jums pajautāt: Vai jūs plānojat savus rokdarbus?? nu piemēram- šogad uzadīšu vienu cepuri, divus zeķu pārus, izšūšu trīs bildes, iemācīšos tamborēt un vēl izlasīšu 15 grāmatas....

 Ja man kāds tā jautātu, tad es varētu atbildēt- JĀ! un ja kāds pajautātu vai izdodas plānu izpildīt, tad es droši varētu atbildēt- NĒ!  :))))) bet neskatoties uz to, man patīk plānot un sapņot ....

Pagājušajā gadā es izdomāju, ka rakstīšu plānotāju jeb dienasgrāmatu... Centos pierakstīt pirkumus, kad sāku kādu darbu šūt, kad pabeidzu. Un pašā plānotāja sākumā uz vāka iekšpusē tā vienkārši sāku izrakstīt pabeigtos darbus Nr.1. pabeidzu izšūt Dimensiona zsv rotājumu piparkūku mājiņu-13. janv. Nr. 2. ... Nr.3. ... utt....  un tā man pēdējais cipars ierakstā ir Nr.25. Pabeidzu Milll-Hill sniegavīru- 1. janv.  ( jā pabeidzu 1. janvārī pāris bekstiča diedziņus, bet tā kā izšuvu 2016. gadā, tad  skaitu pie pagājuša gada darbiņiem. Liekas daudz?!- bet nekā.. tur daži ir ierakstīti, bet patiesībā ir mazi knibucīši.  Tā ir arī ar eglīšu rotājumu komplektu, kuru šuvu visa gada garumā un pabeidzot iegrāmatojās katrs atsevišķi.  Un tagad mana atzīšanās māsām krustiņotājām.... es ar krāsainu tinti apvelku aplīti tiem darbiņiem, par kuriem esmu pastāstījusi blogā.  Un ziniet, tādu ir tikai 7 :( jā.. es nokaunos, jo parasti tik solos un solos un nekā.. viss.. vairs neko nesolīšos ... :)))

Arī šogad kaut ko jau saplānoju, bet vispār galvenais plāns ir izšūt vairākas vienkārši skaistas bildes.... nopirkt pāris skaistus komplektus jauniem darbiem... bet īsāk sakot dzīvot, priecāties un arī krustiņot... jā.. arī turpināt studēt :))) ( pasniedzēja mums parasti atgādina, ka Jūs nemācaties, Jūs studējat). Nu ko.. novēliet man labvēlīgu laiku pirmajai sesijai :))  Bet atgriežoties pie xxx pirmais nelielais darbiņš šogad jau tapis.....

Šodienai tas laikam viss... pulkstens klusiņām datorā 👀 rāda jau 23:35....

Lai jauks šis gads! 👏
Sandra S. 

4 komentāri:

Tekla teica...

O! Neticēju savām acīm, kad bloga galviņā vairs nevīdēja konstantais 2. novembris!
O! cik lasītājus Tu tagad iepriecināji! ...
Nu tad! Labvēlīgu laiku pirmajai sesijai!!!
Jā! Es arī plānoju. Un esmu spiesta par visām varītēm plānus izpildīt! Tiesa, rokdarbi kļuvuši vienveidīgi..Jo...ir sagādāti daudzi izšūšanas komplekti, kur katram ir adresāts. Domāti dāvināšanai bērniem, mazbērniem. Gada beigas un sākums šai ziņā man ir ļoti ražīgs. Un kur vēl savas vēlmes!
Gaidu Tavus neatrādītos 2016. gada veikumus!

Veetrasputne teica...

Liels prieks Tevi redzēt blogā... Tici man, daudziem tas kalpo kā iedvesmas avots. Vismaz man noteikti. Gaidu darbi;nu foto un jaunas ziņas :) Es plānoju. Plāni lieli un vareni. Nobeigt BB Dimension meičai un Zirga dupšiem (ceru, ka sapratīsi). Un tad... un tad varēšu izvēlēties ko šūt no jau iepirktajiem komplektiem. Bet varbūt saņemšos sēņu fejai....
Turēšu īkšķus par sesiju.

Sandra teica...

Paldies Tekla par laba vēlējumiem.....

Sandra teica...

Ilze.... paldies par īkšķiem, noteikti noderēs ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-