Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, oktobris 01, 2018

Sveiks Oktobri....

... šorīt bij skaistas debesis... gribas teikt mākoņu brīze.... Nu tādu šorīt es sveicināju Oktobri... skaisto rudens mēnesi... es ļoti ceru ka tas mūs lutinās ar jauku laiku... pārējais jau atkarīgs no mums pašiem ;) vai ne?!!


Šodien ir pirmā mēneša diena, kad gribas plānot, saplānot un ieplānot visu kaut ko... Parasti jau tā dara no gada sākuma, bet es jau visu daru ne tā kā parasti :)) Kā būtu ja es ar sāktu kaut ko plānot???! Tā kā es joprojām, jā, jau kuro gadu skatos jūtūbi, tur plānošana un visādas aktivitāšu maiņas notiek nepārtraukti :))) nu kāpēc man ar kaut ko nepamēģināt??  Gada sākumā pamanīju, ka Anda  no Lietuslāšu simfonijas plāno un dara.. un viņai izdodas... mazāk vai vairāk, bet sanāk ;) Forši vai ne?! Un tad domāju, es ar tā gribu... nu kaut ko ieplānot un izdarīt ... lai gan ar manu raksturu........... es taču visu daru tikai tad kad gribu un tad kad iedvesma :))) ... hmmm.. bet varbūt darīt otrādāk?? atrādīt, kas pa to mēnesi ir sanācis???? Nu kaut kādas apņemšanās jau ar vajadzētu?.. vai ne??? Var jau teikt, ka blogu rakstu tikai sev... bet nu tas jau būs mazliet melots... krustiņdarbu un procesu ziņā es to sen vairs nedaru tikai sev... un tāpēc jau tie darbi te nemaz neparādas... tā nu tas ir..... sev es rakstu to visu citu... to gan droši var teikt ka tikai sev ;) bet  jūs varat lasīt droši :)) un komentēt ar varat :))) 
Kas un kā te iekš ierakstiem būs?!- pašlaik vel nezinu... gan jau sastādīšu plānu un nodefinēšu sev kas un kā... 

Nu tā...esmu jums pateikusi to ko gribēju šodien teikt... vel tik tāds spriedelējums jeb jautājums; man pašai liekas, ka nav interesanti TE skatīt bildes ar procesiem.... liekas ka jums tas nav vajadzīgs, ka interesanti ir tikai galarezultāts... nu man tā šķiet... JO!! es jau šuju visādus procesus, un  ja visus atrādīšu, jums galva noreibs no to daudzuma... bet pabeigti tie tiek lēnām .. varbūt tik pēc gada būs nākamā bilde ar tā darba procesu... Bloga dēļ es diemžēl negribētu mainīt savu raksturu :)))))))) un tagad būt godīga un čakla mātes meita, pieturoties un izšujot tikai vienu procesu... ja atrādīšu visādus procesus un daudz, saņemšu nosodījumus... nu ok... zinu, ka ne jau rakstiskos... bet tos tur jūsu domās, pie jūsu datoriem :))) un pačukstēšu, ka es tos visus dzirdu ;p  
Kā tur "limuzīnā teica Mirttante... nu kā ta nu būs?? ko-a" 
Es labprāt dzirdētu jūsu domas... nu vismaz šoreiz ;) 



Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

/Marks Tvens/

Lai mums izdodas!

2 komentāri:

Anonīms teica...

Sandra, gribu teikt, ka maldīgs ir priekšstats, ka mums interesē tikai gala rezultāts (nu vismaz man nē). Tieši otrādi- burtiski "apēdu" tos ierakstus, kur dalies ar procesiem: kā sagatavojies darbam, kā iekārto darba vidi, kā izvēlies diegus, ko pamaini procesā, kādas ir pārdomas un blakus notikumi šūšanas procesā utt. Protams, gala rezultātu apskatīt arī ir interesanti, bet es esmu arī par procesa atrādīšanu, jo vairāk, jo labāk. :)
Evita

Sandra teica...

... hmmm... ok... lai būtu... ;)
Paldies, ka padalījies ar savu viedokli ;*

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-