Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, maijs 11, 2021

Spānijas samplers...

 Lai kā arī gribētos ceļot, tomēr tas mums ir neeedaudz ierobežoti... bet nu savos krustiņos mēs varam ceļot visādi, arī laikā... Tā arī es piedalījos  izaicinājumā  iekš instagram: Spānijas SAL... kas bija 1824 gada samplera atjaunota, tāda kā reprodukcija... es pat šobrīd nezinu kā pareizi pateikt.... (galvā nav domu:D ) 

Bet nu šodien tā diena , kad es esmu nobildējusi un  nolēmusi to "iegrāmatot" arī šeit... tā teikt- statistikai :)))) 

Tā nu es piesakoties uz šo pasākumu, nemaz nezināju, kāds  izskatīsies galarezultāts, jo tas visu laiku tika paturēts noslēpumā. katru mēnesi tika dota shēmas daļa, kas bij jāatrāda nākošā mēneša pirmajā pirmdienā... nu laikam tā.... vai nu aptuveni... bet man vienmēr tās pirmdienas atrādoties nokavējās... līdz beigās es vispār neliku atskaites, bet liels paldies shēmas autorei, man shēma tāpat katru mēnesi tika atsūtīta un es arī katru posmu regulāri izšuvu. Darbiņu pabeidzu 10.decembrī. 


Par sākumu jau rakstīju---> Šeit


Shēma nopērkama etsy--> šeit...





Vai patika process?- jā... bet vienā brīdī nē, jo kreisajā malā ir izmantots klājdūriens, un man tas  likās ne visai līdzsvarā ar labās puses krustiņiem....

Vai piedalītos tādā vēlreiz?- nē.... jo nepatika, ka nav redzams, kas būs galarezultāta... jā, es saprotu, ka tēma jau saglabājas utt... bet vienalga.. man tas nepatika. 

Vai patīk galarezultāts?- nu jā.... :))  bet  nevaru teikt ka uz visiem 100 punktiem.... 


Ļauj sev būt dažādai! 




Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-