Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, jūnijs 01, 2021

1.jūnijs

 .. nja.... it kā varētu teikt vasaras sākums, bet tas būtu man tad, ja es dzīvotos šobrīd Latvijā... bet šeit to gadalaiku man nav... nu vienkārši nav.... viss kaut kad zied, plaukst, bet tas nav nu nekādi saistīts ar manu gadalaiku mērāmo sistēmu... narcises zied februārī... ceriņi te jau pārziedējuši, bet Fb pilns ar šobrīd ziedošajiem ceriņiem Latvijā.. tā ka man ir tāds bezgadalaiku laiks...  skatos pa logu kā slinki, bet tomēr lēnām plaukst valrieksts... atgādina ošus... kas mums saplaukst pēdējie... nu kaut kā tā....



Un jā... šeit uz balkona savas atraitnītes es sastādīju jau  24. februārī.... man ļoooti patīk atraitnītes un nevaru iedomāties balkonu pavasarī bez tām...  Un??!!.. tā kā man tās patīk, un gribas lai tās zied ilgāk, es tās arī izšuvu.... 



Dizains Merežka jeb  Merejka... Diegi DMC 24 toņi... (daži toņi izteikti maz, jālieto taupīgi, lai gan es  nomainīju uz mazāka counta audumu) ... piebildei, neko neārdīju, šuju taupīgi. Audums komplektā 14 aida- balta... es nomainīju uz Belfast 32 antīko....


Par šīm diegu paletēm es nepateikšu neko jaunu... arī man tās nepatīk...  Lai gan tās ir perfekti bieza kartona, kuru žēl mest ārā :))  (izdomāju varbū var organizēt uztīt mežģīnes, lentītes.. nu gan jau manīs) Te ir redzama kā es šobrīd organizēju diegus procesa laikā... kapēc šobrīd, tapēc ka šeit man nav ne ķīnas, ne pako, ne dubko diegu organizieru.... Kreisajā pusē man ir viss diegs ar sešiem pavedieniem, bet pa labi, palikušie diegu gali, kas arī  tiek lietoti, pat 10-15cm diegu galu procesa laikā neizmetu.... 

Nu ko?!... bekojos....


Dizains nav grūts, lai gan lejas daļa ir raiba... nu jāšuj uzmanīgi, jo esmu dzirdējusi divas  izšuvējas, ka abas ļoti kļūdījušās  lejas daļā. 


Izšuvās ļoti ātri... 5-6 dienās.... (pirmajā dienā iesāku vēlu vakarā un izšuvu tik kādus 50x). 
Ierāmēts iekš rāmja 20x20cm.

Smaidi!

Tev nepieder

visas pasaules problēmas ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-