Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, augusts 11, 2009

- tējas laiks pie merry...



--ļooti bieži no malas lasīju, kā merry tā pa foršo tā mīļi, un pat bikli bieži meitenes aicina uz tēju... bieži nodomāju, nu žēl ka es tik tālu... ieraugot šīs vistas- man bij skaidrs...viņas noteikti piestāvētu merry aicinot uz tējošanu.... uztapa viņas ātri, pa pāris vakariem... un jau pirms ziemsvētkiem... bet nu līdz galam man ar to dāvināšanu nikādi nesanāca, ta kauns uzbāzties, ta noformēšana kliboja... pat vienreiz bij nenormāls uztraukums- viņas abas- merry un mari runā par kaut kādām vistām no i-neta bodes... no nodomāju- ak es čamma gatavā,.. viņas abas šitās skaistules jau iepērk vairumā... metu kaunu pie malas, sagrabināju drosmi un rakstīju mari vēstuli ar izklāstu un biklu jautājumu, kādas vistas viņas tur iepērk... protams mani nomierināja- ka lieldienām metāla olu grozus vistu veidā iepērkot... ja jūs zinātu kas man bij par nopūtu.... bet nu no tā jau nekas nemainījās- jo arī uz lieldienām tās vistas nekur neaizceļoja... bet nu augustā- mani paaicināja uz tēju- Siguldā... kā jūs domājat... skaidrs ka es lidinājos... nu ne pārāk augstu, bet nu noteikti tikpat cik to var vistas :)))) un tā šodien piepildījām kasti ar tēju, končām un mazu keksa gabaliņu...iesaiņojām un vedu jaunajai samniecei- merry... tēju gan mēs Siguldā nedzērām- sulu gan... kuru tāpat es izlēju... bet tas šo tikšanās prieku un dāvināšanas prieku nemazināja... Lai jauks tējošanas laiks ar jaukiem un patiesiem draugiem ;)

1 komentārs:

Guna teica...

Ļoti skaisti. :) Domāju dāvināt tējas kasti un meklēju internetā idejas. Bet visu laiku atgriežos pie šī tava darbiņa un secinu, ka nav nekā labāka. Vai vari padalīties ar shēmiņu?

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-