Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, jūnijs 02, 2013

Vasaras svētdiena numur-1

Mana zaļā svētdiena...

Lai arī man ir daudz citu darbu kas būtu jādara, es tomēr izdomāju, ka pie svētdienas nedarīšu NEKO!!! :))))  Nu tā.... vienkārši nedarīšu un viss :))) nē, nē.. nostrādājusies vai pārgurusi neesmu, vienkārši izdomāju, ka man gribas un vajag vienkāršu svētdienu. 
Un ko tad nu es darīju?- jap.. saslēju kājas gaisā un adīju :)))) vistiešākajā nozīmē...  

Šobrīd adu sedziņu mazulim.. jā, jā.. http://sirdssiltumadarbnica.lv/ 
 Pabeigšu šo un tad atrādīšos. Un tā, adīju šodien zaļu sedziņu un domāju zaļas domas... nu ļooti zaļi domāju... par to cik tad mēs katrs zaļi dzīvojam. nu labi.. es nedomāju te zaļo krāsu mājā, kaut man ir virtuvē zaļas tapetes, un arī Luīzes istabā tās ir iekš zaļa toņa :))) arī par puķu skaitu mājā es šoreiz nedomāju, kaut gan ātrumā izskrēju caur māju un pārskaitīju :))) uz ātro sanāca tikai 54 podi.. tas nav daudz.. man jau liekas, ka man šobrīd ir ļoti maz puķu.. Vēl jau kāda noteikti izlingos ārā un ir bijis vairāk.

 Bet!?- par to zaļumu es domāju, kā mēs ikdienā dzīvojam, ko metam ārā, ko pārstrādājam, ko pietaupam, ja nu noderēs. Šķirojam atkritumus vai nē? Vai uz veikalu ejam ar auduma maisiņu, vai katru reizi pērkam klāt pie pirkuma jaunu celofāna maisu? 

 Un tad nu adot es domāju un rakstīju uz lapiņas, kā manā ikdienā tas izpaužas- dzīvot kaut mazliet zaļāk. Oiii.. sanāk garš saraksts. Un zinu, ka tas noteikti nav viss.... Un es zinu, ka daudzi cenšas dzīvot zaļāk... 

Bildes no manas šodienas zaļuma :))




Došos vēl paadīt un rakstīt savu sarakstu tālāk... bet kas ir manā sarakstā?- tā jau būs citu dienu nākamā ziņa jeb ieraksts.

Lai jauks svētdienas vakars! 

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-