Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 09, 2016

Saku Jums Paldies....

Jā.. tieši tā- Paldies...
Jo!- pateicoties Jums, es tiku pie diviem skaistiem izšūšanas komplektiem. Kādu laiku atpakaļ es jums pastāstīju,ka iepērkos veikalā Bobbin, un pastāstīju, kā to izdarīt lai iegūtu bonusiņus. Tad nu lūk, Jūs iepirkāties, es arī.. (es iepērkoties bildi ievietoju instagrama profilā ar heštegu- #mybobbin un iegūstu 50 rubļu atlaidi savam nākamajam pirkumam)  Tā nu man šī naudiņa krājās un es izdomāju to izmantot. Iekrājusies jau bija paprāva kaudzīte 1050 rubļu. Ko var par tādu naudu nopirkt?- daaaaudz ko :))) Par to ka izmantosiet atlaidi informējiet, cik no jūsu tā saucamā bonusu konta norēķināt- pašās beigās tur ir lodziņš,kur jūs tekstā ierakstiet ( krievu vai angļu valodā) un tad jums pēc mirkļa parādās jau pārrēķinātā summa,kas man bija ap 10 eiro...
Ko es nopirku?- Gaili!!! :))) Nākamais ir gaiļa gads, un tas būs manējais. Un šis gailis man ļooti patīk. Ko vēl?- maijpuķīšu pušķi.. tādu lielu, smaržīgu ar taureņiem :))))
Un vispār- te būs bilde.


Vēl es nopirku mono diegu audumu marķēšanai, diegu organizieri Dubko, kā jau katrā pirkumā, bet bildē man tas neiekļuva, jo steidzīgi aizdevās organizēt diedziņus kādam procesam :)) Pirku 26 numura asās adatiņas, bet šoreiz man nekā :( ieliktas pirkumā parastās - gobelēna.Arī paciņu šoreiz gaidīju mēnesi. Nu arī tā gadās. Teiksiet, vajadzēja rakstīt, teikt: aiii.. nemaz negribas :)))  nav tā skāde tik liela.... es tāpat zinu, ka tai galā ir atbildīgi cilvēki, bet ar kaudzi humora devas.  Man liekas, ka viņu humora atbildes drīz varēs kolekcionēt :))  Piemēram kāda pircēja nevarēja sagaidīt kad viņai izsūtīs pirkumu,uzraksta, apjautājas, kas par iemesliem?- atbild- nu ko lai saka, lidojumam nelabvēlīgs laiks :))) Arī man pašai gadījās,ka man bija pārmaksa, mans pirkums nebija tik smags,un man norēķināja vairāk, sarakstoties vienojāmies, ka man atmaksās atpakaļ tos pāris eiro. Pagāja mēnesis, nekā, bet es gatavojos veikt nākamo pirkumu, un uzjautāju...Atbildēja, jā, viņu kļūda, tūlīt tiks izlabota un vainīgais tiks nekavējoties sodīts, kā?- viņam noskūšot matus uz nullīti :))) Es jau varēju paturpināt to jautrību sarunā, bet nebija liela vēlme.
Jā.. gadās visādi, bet cenas man apmierina, ir daudz plusu, un noteikti vēl iepirkšos...

Saku paldies meitenēm kas izmantoja linku, caur to reģistrējās un arī ieguva atlaides saviem nākamajiem pirkumiem.

Es zinu, jautāsiet- kad taps šie smukumi?? atbildēšu, varbūt šogad, varbūt ne, jo gailim noteikti gribu nomainīt komplektā esošo aidu pret ko citu. Bet tas cits vēl jānopērk :))  Majpuķītes ?- varbūt ziemā..... un kāpēc ne??? Un atkal zinu, nodomāsiet, nu kamdēļ pirki, ja nešūsi tagad.. un ziniet, es teikšu-lai ietaupītu.. Veikalā var redzēt savus iepriekšējos pirkumus, cenas. Vienam otram komplektam, kas nu ir manos īpašumos cena ir pieaugusi par 400 rubļiem un tas ir daudz. Kuri tie ir- no Zolotoje runo dizaina. Citiem es tik smalki nepētīju, bet tur pamanīju cenu atšķirību. 

Labi, ko es te tik gari... par vienu un to pašu :))) Ielūkojaties veikalā arī jūs... noteikti kaut kas iepatiksies.... Bobbin....

Lai jauka diena!

4 komentāri:

Jana teica...

Man prieks, ka esi ieguvusi divus tik brīnišķīgus dārgumus!

Tekla teica...

Oi! Man tas akvareļa Gailis sen patīk, bet it kā nebija īsti "stāsta", lai iegādātos. (Bet viss vēl priekšā!) Tavs gadījums ir kā "kulaks uz acs" !!! Prieks par Tevi! Ka Tev priekšā kaut kas tik patīkams! Es laikam piederu pie alkatīgajām. Man galvenais, lai iekārotais ir rokās...kad pienāks īstais brīdis, tad arī izšūsies.
Uzjautrinājos par saraksti! Man Mirā neiet tik jautri. Atbildes ir oficiālas. (Ā, tas laikam bija Bobinā, kad pabrīdināja, ka ar manu karti nomaksa nav izdevīga, jo nauda trīs reizes jākonvertē...)

Sandra teica...

.. jā, tiešām dārgumi... :))

Sandra teica...

Es Bobinā norēķinos ar paipalu.. ļooti ērti un vienkārši... un karti reģistrēt paipalā ar pāris minūšu darbs.

Man ar šis gailis iepatikās uzreiz kā pamanīju izstāžu video ierakstos... tad bij jāgaida pusgads līdz sāks parādīties tirdzniecībā.... tad bija visādos givavejos :)) piedalījos, trīs reizes nepalaimējās, pieteicos ceturtajā, bet nojautu, ka nebūs... Izloze vēl nebija notikusi, kad nolēmu, pirkšu nost pati.... Un nu ir, un jā, kā tu saki, galvenais lai ir, kad izšūsies, tad labi.... tad kad būs liela vēlme.. lielāka par citām šūt tieši šo bildi....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-