Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, janvāris 01, 2018

...janvāris...

Sākas jauns gads.... sākas jauns mēnesis... sākas jauna diena... Šai  laikā mēs katrs un visi kopā kaut ko vēlamies, lūdzam, un ceram... un tā tas atkārtojas gadu no gada... bet!!??- varbūt mēs darām kaut ko nepareizi? :)) Kā to zināt kā ir pareizi vai nepareizi? ... atzīšos, arī es nezinu, bet aizdomājos "noklausoties" kādu  sarunu...

Dvēseles saruna ar Dievu

- Hallo, sveicināti! Vai es varu parunāt ar Dievu? 
- Sveicināti! Savienoju!
- Sveika, mana Dvēsele! Uzmanīgi tevī klausos!
- Dievs, drīz būs Jaunais gads! Lūdzu, piepildi manas vēlēšanās!
- Protams, mīļā, visu, ko vēlies! Bet vispirms es savienošu tevi ar izpildīto vēlmju nodaļu, - pacenties saprast, kādas kļūdas tu iepriekš esi pieļāvusi!

... Metāliska balss klausulē: „Uzgaidiet, lūdzu, mirklīti, tūlīt savienosim ar vēlmju nodaļas operatoru”...

- Sveicināti! Ko vēlējāties uzzināt?
- Labdien! Dievs ieteica jums piezvanīt un sacīja, ka pirms jaunu vēlmju izteikšanas būtu labi noklausīties iepriekšējās.
- Skaidrs. Mirklīti.. Tā, lūdzu. Visas dvēseles vēlmes. Klausāties?
- Protams, ļoti uzmanīgi.
- Nu tad sāksim ar iepriekšējo gadu:

1) Šis darbs ir apnicis! (izpildīts: ‘darbs apnicis!’)
2) Vīrs nepievērš uzmanību! (izpildīts: ‘nepievērš!’)
3) O, man kaut nedaudz naudas! (izpildīts: naudas – nedaudz!)
4) Man vismaz kaut kādu dzīvoklīti! (izpildīts: 10 stāvā, jumts tek. Prasījāt ‘vismaz kaut kādu’!)
5) Man kaut nelielu mašīnīti! (izpildīts: Zaporožecs)
6) Nu kaut jel atvaļinājumā, vienalga kur (izpildīts: pie vīramātes uz laukiem, viņai tieši nepieciešamas darba rokas)
7) Nu kas tas ir, neviens nedāvina ziedus (izpildīts: ziedus nedāvināt!)

... Turpināt? Te klausāmais apmēram gada garumā!
- Nē, paldies, es visu sapratu! Savienojiet, lūdzu, atpakaļ ar Radītāju!

- Dievs, es visu sapratu!!! Es sapratu, ka Tu man vienmēr palīdzi un visu piepildi! Bet tagad es gribu visu tā kārtīgi apdomāt. Vai es varu pārzvanīt nedaudz vēlāk?

... balss, šķiet, uzsmaida...
- Protams, dārgā! Kā vēlies!



Miers Dvēselē ir atkarīgs no domām galvā...
Lai Laimīgs Jaunais gads!
Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-