Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, janvāris 03, 2018

..par putniem un māsām...

Tieši pirms gada es saņēmu pasūtījumu izšūt trīs tējas kastes ar vienādiem motīviem. Motīvu pasūtītāja jau bij kādreiz noskatījusi  un lūdza vai nevaru atkārtot. Pirmā kaste toreiz ar šiem putniem aizlidoja uz Austrāliju. Uz jautājumu vai fons var būt dažāds, atbildēja, ka pēc maniem ieskatiem.... Nu ko, tad es šuvu.... Man pārmaiņus putnu krustiņošana mijās ar studiju rakstu darbiem...   Brīžiem sāka likties ka es jau no galvas šuju :) Brīžiem likās ka nekas nešujas un nekustas....  pa vidu tam visam ieskaites un testi... pamanījos vel tā riktīgi saslimt ar  temperatūru  virs 39..... Brīžiem likās saņemies un izdari... jo šūt trīs vienādus motīvus?...nu ticiet man- nav viegli...es šuvu visus trīs motīvus reizē.... mazliet pašuvu vienu, tad otru, tad trešo.... un tad nu reizē arī visus pabeidzu... 8. janvārī sāku, 14. februārī pabeidzu...

Dizains Heitage... 
Pārmaiņas labad  kautru šuvu uz cita toņa auduma... 
Izvēlētie audumi : 
1. 28. count. Britney Pearl Grei Zweigart 
2. 30. count. Linen Ecru DMC 
3. 32. count. Murano Ivory Zweigart







Tā nu es sašuvu un noformēju visas trīs tējas kastes. Kastes ceļoja uz Ņujorku trim māsām. Pasūtītāja bija viena no viņām un gribēja lai arī abām māsām būtu tieši tāda pati kaste. Madonas pastā man viņas tiiiiik skaisti sapakoja, kā dāvanu. Kā smējās pasta darbiniece, visus pēcsvētku saiņojamos un pildāmos materiālus no mājas nes uz pastu, ar domu, varbūt noderēs....  kastes tika sapakotas krāsainos smalkos kreppapīra atgriezumos... tik skaisti... mmmm...
Saņemot kastes  protams ka viss ļoti patika un viņa atrakstīja garu pateicības vēstuli....  Kad šuvu, likās audumi nekādi... izšuvu, nostiepu, jau interesantāk,bet noformējot kastē izskatījās riktīgi pa smuko....




Tā nu jau gadu, trīs māsas savas virtuves  un tējas galdus rotā ar manām izšūtajām tējas kastēm. Es zinu, ka tāda jau te bij rādīta, un ka tas ir nekas jauns manā blogā... bet nu atradu bildes un izdomāju laboties... pastāstīt ko tad esmu šuvusi kaut kad :))) 

Ar sevi nevajag cīnīties... ar sevi vajag sarunāt....
Lai jums jauka diena! 
Sandra

3 komentāri:

Anonīms teica...

Ļoti skaistas tējas kastītes. Arī neesmu fans vienādu motīvu šūšanai. Tā noteikti bija jauna pieredz- šūt 3 darbus vienlaicīgi un visus vienādus! :)
Evita

Sandra teica...

To ka motīvs tiek izšūts atkārtoti man ir bijis, bet ka trīs vienlaicīgi.... nu tagad jau liekas bij interesanti, bet tad brīžiem bij ar sevi jāsarunā :)))))

Montse teica...

Son unos bordados bellísimos ,me encantan los pájaros !!!!! las cajas de te ,son un bonito regalo.
Saludos.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-