Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, aprīlis 07, 2019

Krustiņziņa nr 14.

Mans rudens putnis- kovārnis...

Tā varētu gan teikt par daudziem dizainiem ar putniem. Arī šo dizainu, kā ļooti daudzus es vēlējos izšūt jau ļoti sen, bet nekad man negadījās piemērota kaste šim dizainam. Šī kaste ir perfekti pa izmēriem piemērota dizainam,  diametrā 15 cm. Es gan šobrīd neatceros uz kāda auduma šuvu, bet ja kādreiz es to izdomāšu, ziņu papildināšu.
Acīgākie noteikti jau pamanīja, ka kaste ir no ikea un tā te iederas perfekti. Vispār ikea kastes man ļooti patīk, parējās arī drīzumā tiks pie saviem izšuvumiem.


Kastē iešuvu gada skaitli, bet kas bija orģinālā, neatceros pēkšņi, jo shēmu (datora ietilpības šaurības dēļ) esmu izmetusi. 



Maliņa tika pie apdares lentītes vilnīšos. Ja motīvu noformējot būtu iespēja iegremdēt, tad maliņu nevajadzētu noformēt, šoreiz likās ka prasījās un ir labi.


Nav obligāti jādzīvo tā, kā to vēlas citi...

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-